خبر

افتتاح کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز

کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز صبح امروز با حضور معاون علمی و فنآوری ریاست جمهوری، استاندار، شهردار و اعضای شورای شهر کرج افتتاح شد.

به گزارش مشق صلح، مصطفی سعیدی سیرائی شهردار کرج در مراسم آیین افتتاحیه کارخانه نوآوری و خلاق استان البرز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: شورا و شهرداری کرج در راه اندازی کارخانه نوآوری بیشترین همراهی و حمایت را داشته اند و ارزش ریالی امکاناتی که در اختیار شرکت بهره بردار قرار گرفته بالغ بر 200 میلیارد ریال است و فازهای بعدی آن نیز با حمایت های اعضاء محترم شورای شهر راه اندازی خواهد شد و به خدمت گروه های علمی و دانشگاهی در می آید.

وی ادامه داد: کرج مهد علم و شرکت های استارتاپی است، وجود نیروی جوان در این استان سبب پیشرفت هرچه بیشتر سطح علمی البرز و ایجاد اشتغال پایدار در استان البرز خواهد بود.

سعیدی اظهار امیدواری کرد که با حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، امکان تکمیل و بهره برداری از فازهای بعدی کارخانه نوآوری و صنایع خلاق مهیا گردد و مدیریت شهری نیز به نوبه خود همراهی لازم را خواهد داشت و انتظار می رود که نخبگان و جوانان شهر در اولویت جذب و همکاری قرار گیرند و ماحصل فعالیت های نخبگانی مجموعه منجر به کاهش مشکلات شهری کرج گردد.

دکتر امیر سرکندی ریاست کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز ضمن خیر قدم به مسوولان کشوری و استانی گفت: با تلاش و کوشش در ساخت و فروش اپلیکشن توانستیم خالق استارتاپ های پیشرفته ای در حوزه شهری در استان البرز باشیم.

وی ادامه داد: اکنون توانستیم با احداث کارخانه نوآوری و صنایع خلاق، ۱۵۰۰ شغل ایجاد کنم و هدف بزرگ خود که ایجاد اشتغال برای جوانان استان است را محقق کنم.

سرکندی ادامه داد: اگر ما بتوانیم بازار کار خوبی ایجاد کنیم شاهد اتفاقات نیکی در سرزمینمان خواهیم بود.

البرز قطب دارویی کشور است

رییس شورای شهر کرج در ادامه ی افتتاحیه کارخانه گفت: افتخار ما در البرز کسب رتبه اول در تولیدات دارو است و این مهم با تلاش فرزندان البرز امکام پذیر است.
وی ادامه داد : ایجاد بستر خلاق وترویج نوآوری و صنایع فعال باعث ایجاد
شهری هوشنمد و دانا در البرز میشود، ما خواهان رشد نخبگان جوان در استان هستیم و برای تحقق این هدف تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

وی در اخر گفت: ما به طور مستمر خواهان تاسیس این گونه مراکز برای رشد و تحقق علم و فناوری در کرج هستیم.

گفتنی است این کارخانه اولین کارخانه نوآوری و صنایع خلاق در البرز است.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا