خبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

حضور موسوی و غفور در تیم ملی والیبال قطعی نیست

نایب رئیس فدراسیون والیبال در مورد احتمال غیبت امیر غفور و سید محمد موسوی در تیم ملی والیبال توضیحاتی ارائه داد و اعلام کرد این دو بازیکن برای حضور در اردوی ملی به جمع‌بندی نرسیده‌اند.

به گزارش مشق صلح، مائوریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران چهارشنبه، پنجم اردیبهشت ماه وارد ایران می‌شود تا اردوهای تیم ملی با حضور سرمربی جدید دنبال شود و ایران آماده حضور در مهمترین دوره لیگ ملت‌ها به عنوان آخرین و تنهاترین شانس کسب سهیمه المپیک پاریس شود.

وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون در مورد اردوهای تیم ملی به ایسنا گفت: بیش از دو هفته از آغاز اردوهای تیم ملی می‌گذرد و آقای پیمان اکبری و کادر ایرانی با هماهنگی آقای پائز و دستیاران برزیلی که به صورت آنلاین به تمرینات ملحق می‌شوند، کار را جلو می‌برند. آقای پائز چهارشنبه به ایران می‌آید و بازیکنان را بر اساس نظر خودشان و مشورتی که از دوستان می‌گیرند، انتخاب می‌کنند.

او ادامه داد: بازیکنان دعوت شده‌اند. تعدادی از چهارشنبه گذشته به تیم پیوسته‌اند و لژیونرها هم در اردیبهشت ماه در تاریخ‌های مختلف وارد ایران می‌شوند که آخرین نفرات دوازدهم یا سیزدهم اردیبهشت ماه می‌آیند.

مرادی در مورد حضور امیر غفور در تیم ملی گفت: دو بار با آقای غفور صحبت کرده‌ام. نقطه نظراتی را مطرح کرده و هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده است. هنوز مشخص نیست بیاید به هر حال مسائلی شخصی دارد. قرار است نظر نهایی خود را بعدا اعلام کند.

او در مورد حضور محمد موسوی در تیم ملی هم گفت: هنوز رسما چیزی اعلام نشده است. جلساتی را با آقای موسوی داشته‌ایم. هنوز چیزی قطعیت ندارد تا آقای پائز بیاید. آقای موسوی هم نقطه نظراتی دارد و هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده است. هیچکس از کسانی که دعوت شده‌اند معلوم نیست در ترکیب تیم قرار بگیرند. آقای پائز که بیایند با دوستان صحبت می‌کنند، تعاملات انجام می‌شود و در نهایت نفرات مشخص می‌شوند.

مرادی در واکنش به اینکه یکی از دلایل غیبت احتمالی موسوی در تیم ملی شانس کم ایران برای کسب سهمیه المپیک و دیگری باقی ماندن اختلاف با میلاد عبادی‌پور است، بیان کرد: هر دو مور را قویا تکذیب می‌کنم. آقای موسوی به عنوان یک بازیکن باغیرت ایرانی اگر قرار است در تیم حضور داشته باشد به جز برد به چیز دیگری فکر نمی‌کند. اینگونه نیست که با این تجربه، شایستگی و غیرتمندی به خاطر احتمال باخت قید تیم ملی را بزند. خواهش می‌کنم چنین حرف‌هایی را توسعه ندهید.

او افزود: در مورد کاپیتانی هم مشکلی نبود. وقتی هم آقای عبادی‌پور بود، همه می‌دانند آقای موسوی در والیبال پیشکسوت‌تر از بقیه است. از نظر سنی و حضور در تیم ملی جلوتر است و مشکلی وجود ندارد. مگر اینکه برخی از دوستان بخواهند مشکل درست کنند. این دو نفر با هم دوست هستند و مشکلی با هم ندارند. میلاد عبادی‌پور هم بی‌نهایت به همه اعضای تیم و آقای موسوی احترام دارد. مشکلی با هم ندارند.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا