اقلیمخبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

رفع محرومیت‌ اولویتِ مسئولان / محبت های مردم باید جبران شود

استاندار البرز: مسئولان باید قدر مردم را بدانند و محبت و وفاداری آنها را با خدمت صادقانه و کار جهادی پاسخ بگویند.

به گزارش مشق صلح، مجتبی عبدالهی روز شنبه ۲۳ بهمن در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از حماسه آفرینی مردم البرز در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن ماه، اظهار کرد: در دهه فجر امسال در مجموع ۳۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان در شهرستان‌های البرز به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: امسال در مقایسه با سال گذشته با رشد چهار برابری در تعداد پروژه‌های بهره برداری شده در دهه فجر مواجه هستیم که این  نوید بخش توسعه بیشتر استان در آینده نزدیک است.

وی با بیان اینکه طی چند دهه گذشته مردم نشان داده‌اند همواره پشت نظام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند، افزود: مسئولان باید قدر مردم را بدانند و پاسخ محبت و وفاداری آنها را با خدمت صادقانه و کار جهادی بدهند.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به اینکه البرز در برخی زیرساخت‌ها مثل سرانه تخت‌های بیمارستانی، تعداد مدرسه و فضای آموزشی، وضعیت راه‌ها و … در وضعیت مطلوبی قرار ندارد، مسئولان باید همت و عزم بیشتری داشته باشند تا این کمبودها را رفع کنند.

عبدالهی ادامه داد: بدون شک در آینده نزدیک شاهد تغییرات محسوسی در وضعیت زیرساخت‌های استان خواهیم بود و اقدامات خوبی در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و … صورت می‌گیرد.

استاندار البرز در ادامه از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد و گفت: مردم علی رغم شیوع کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده در شکل راهپیمایی، حضور پرشوری داشتند و این نشان دهنده علاقه آنها به انقلاب و خون شهدا است.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا