خبرویژهویژه سطح دو

سامانه نظام پیشنهادات در البرز فعال شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز از فعال شدن سامانه نظام پیشنهادات در استانداری و فرمانداری های استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبرى مشق صلح، علی نیازی گفت:  نظام پیشنهادات به عنوان یک نظام مطلوب و کارآمد، محیطی را  برای بهبود امور و استفاده از نظرات مردم و کارشناسان به وجود می آورد.

وی  گفت:  کارکنان، مشتریان و تمام افرادی که با مجموعه اداری  در ارتباط هستند از عالی ترین رده سازمانی تا پایین ترین سطح آن، نظرات، ایده ها و پیشنهادهای خود را در زمینه حل مشکلات و نارسایی ها و ایجاد بهبود مستمر در فعالیتهای سازمان ارائه می کنند.

وی اظهار داشت: ساز وکار نظام پیشنهادات در قانون خدمات کشوری و بخشنامه ابلاغی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور مبنی بر استقرار مدل های مدیریتی پشتیبان تشریح شده است.
نیازی  با اشاره به استقرار دبیرخانه نظام پیشنهادات در دفتر برنامه ، بودجه و تحول اداری استانداری ، خاطر نشان کرد: نظام پیشنهادات یکی از شرح وظایف دفتر برنامه ریزی ، بودجه و تحول اداری و تلاشی است در جهت ایجاد شرایط کاری پویا و سازنده در جهت سرعت بخشی به اهداف و سیاست های سازمانی که می تواند در سایه مشارکت مردم و کارکنان در دستگاه و استان محقق شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز از شهروندان و کارکنان صاحب نظر و ایده دعوت کرد تا با انعکاس نظرات و برنامه های پیشنهادهای کاربردی خود به آدرس: pishnahad.alborz.ir  مجموعه مدیریتی استان را  برای توسعه و پیشبرد اهداف عالی سازمان و همچنین ارایه راهکارهای اجرایی به منظور ایجاد زمینه های مناسب شغلی، فرهنگی، اقتصادی و رفاهی یاری دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا