اقلیمخبرویژهویژه سطح دو

استاندار البرز: دو طبقه شدن اتوبان تهران-کرج در سفر رئیس جمهور به البرز تصویب شد

مجتبی عبدالهی با بیان اینکه دو طبقه شدن ۲۵ کیلومتر از اتوبان تهران-کرج از محدوده پل کلاک تا کمالشهر در سفر سال گذشته رئیس جمهوری به البرز تصویب شد؛ گفت: منابع مالی اجرای این طرح را خودمان باید پیشنهاد دهیم.

به گزارش مشق ‌صلح، مجتبی عبدالهی روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت گفت: در دور اول انتخابات با برگزاری نزدیک به ۱۰۰ جلسه با گروه‌های مختلف تلاش کردیم مشارکت را افزایش دهیم که این اتفاق رخ داد و با ۲.۵ درصد افزایش نسبت به انتخابات سال ۹۸ به ۳۰.۵ درصد رسید.

عبدالهی با بیان اینکه رسانه‌ها و فعالین این حوزه مردم را به مشارکت در دور دوم انتخابات تشویق کنند؛ گفت: این مرحله هم مانند مرحله اول مهم است و برای افزایش مشارکت به کمک رسانه‌ها نیاز داریم.

وی با اشاره به تعیین شش حوزه انتخابیه و ۸۷۰ شعبه برای برگزاری انتخابات در کرج، فردیس و اشتهارد، تصریح کرد: جمعیت این حوزه ۲.۵ میلیون نفر و واجدین شرایط یک میلیون و ۴۷۰ هزار نفر برآورد می‌شود و امیدواریم روز جمعه شاهد حضور پرشکوه و با عظمت مردم باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه از رسانه‌ها تقاضا دارم با توجه به اقدامات زیرساختی خوبی که در استان شده است در جامعه امیدآفرینی کنند؛ گفت: سال گذشته و در دور دوم سفر رئیس جمهوری به استان البرز ۸۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار تصویب شد. که ۲۰۵۳ میلیارد تومان برای بخش آموزش و پرورش،۱۱۲۰ میلیارد تومان برای کمیته امداد، ۸۴۵ میلیارد تومان برای پروژه‌های وزارت نیرو، ۱۸۶ میلیارد تومان برای بخش ورزش و ۱۲۸ میلیارد تومان برای بخش تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نظر گرفته شده است.

استاندار البرز افزود: یکی از طرح‌های مهمی که در سفر سال گذشته رئیس جمهوری به استان البرز تصویب شد؛ طرح دو طبقه کردن ۲۵ کیلومتر از  اتوبان تهران-کرج از محدوده پل کلاک تا کمالشهر بودکه منابع مالی مورد نیاز آن را خودمان باید پیشنهاد دهیم.

عبدالهی افزود: یکی از پروژه‌های مهم دیگر ادامه اتوبان یادگار امام تا فرودگاه پیام و بخش جنوبی فرودگاه تا جاده اشتهارد و اتوبان غدیر است که تاثیر خوبی بر رفت و آمد استان خواهد داشت.

وی گفت: البرز در حال حاضر ۳۲۰۰ تخت بیمارستانی دارد که در این دوره ۵۰ درصد تخت‌های بیمارستانی موجود به تعداد تخت‌های استان اضافه خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا