اقلیمخبرویژه سطح دو

چهارباغ میزبان معاون رئیس جمهور و استاندار البرز

ششمین روز از هفته دولت، با افتتاح پروژه های علمی و فرهنگی شهرستان چهارباغ هدف تقویت بنیه آموزشی، پرورشی و فرهنگی در این شهرستان رقم خورد.

به گزارش مشقصلح، سه شنبه ۷ شهریور ماه دکتر عبداللهی استاندار البرز با همراهی دکتر لطیفی معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان اموراستخدامی کشور با گلباران و غبارروبی گلزار شهدای شهرستان چهارباغ، ششمین روز از هفته دولت را آغاز کردند.

سالن جلسات شهدای چهارباغ با متراژ ۳۵۰ متر مربع و گنجایش بالغ بر ۱۲۰ نفر در فرمانداری این شهرستان اولین روبان بریده شده به دستان دکتر لطیفی و دکترعبداللهی بود، این سالن با ۳ میلیارد تومان اعتبار ظرف ۹ ماه با طراحی و اجرای مهندسان بومی شهرستان تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

دکتر لطیفی و دکتر عبداللهی با حضور در منزل شهید الیاسی در این شهرستان با خانواده این شهید والامقام مدافع حرم دیدار و گفتگو کردند.

فرهنگسرای الغدیر دومین افتتاح شهرستان چهارباغ در ششمین روز از هفته دولت بود که با اعتباری حدود ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان احداث شد.

این فرهنگسرا با مساحت ۸۳۰ متر مربع در دو طبقه(۵۰۰ متر طبقه اول و ۳۳۰ متر طبقه دوم) با همکاری اداره کل راه و شهر سازی بنا شده است.

مدرسه ۱۲ کلاسه شهید سپهبد سلیمانی با زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع و ۱۷۰۰ متر ساختمان آموزشی با دستان دکتر لطیفی معاون‌ رییس جمهور افتتاحشد.

استاندار البرز در کنار معاون رییس جمهور پشت نیمکت کلاس مدرسه نشستند و از بهره برداری ۱۱۸ پروژه در شهرستان چهارباغ خبر دادند.

دکتر عبداللهی نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: از ۱۱۸ طرح قابل افتتاح هفته دولت در شهرستان چهارباغ، شامل ۹۵ پروژه مربوط به بخش دولتی، ۱۴ پروژهمربوط به بخش خصوصی و ۹ پروژه کلنگ زنی بوده که در بخش خصوصی اشتغالزایی برای ۳۲۲ نفر را به همراه داشته است.

وی ادامه داد: با توجه به رویکرد دولت مردمی سیزدهم، جبران کمبودها و ضعف در سرانه استان البرز با ۶۶ محله محروم با جدیت در دستور کار قرار دارد و ارتقاسرانه و زیرساخت های استان با تدابیر و برنامه های ویژه با سرعت درحال پیگیری است.

حدیثه ترابی

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا