خبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

ستاد بزرگداشت هفته دولت در بنیاد البرز تشکیل شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز صبح امروز 30 مردادماه در نشست هماهنگی برنامه های هفته دولت، بر لزوم بزرگداشت هفته دولت تاکید کرد و گفت: ادای احترام به مقام شهدا و تکریم خانواده های شهدای دولت از محوری ترین برنامه های بنیاد در هفته دولت است.

به گزارش مشق صلح به نقل از ایثار استان البرز، سلیمان رستمیان در این نشست که در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثرگران استان البرز برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، پیام شهدای دولت به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر را حفظ و تثبیت آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: تلاش جهادی و صادقانه برای خدمت به مردم از آرمان های انقلاب است.

وی خدمتگزاری به ایثارگران را در راس اموارت بنیاد دانست و افزود: بنیاد در راستای سیاست های دولت مردمی مبنی بر خدمت گزاری به مردم، شبانه روز در حال تلاش است تا به ایثارگران که سرمایه های این کشور هستند خدمت و مشکلات آنان را برطرف کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه بر لزوم بزرگداشت هفته دولت تاکید و تصریح کرد: ادای احترام به مقام شهدا و تکریم خانواده های شهدای دولت از محوری ترین برنامه های بنیاد در هفته دولت است.

رستمیان افزود: در مراسمی پنج شنبه 2 شهریور ماه همزمان با اولین روز از هفته دولت، کارکنان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در کنار سایر مسئولان استان با حضور در گلزار شهدای چهارصد دستگاه کرج به مقام شهدا ادای احترام و باردیگر با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ادامه داد: حضور در گلزارهای شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدا با محوریت شهدای دولت نیز از برنامه های سفرهای شهرستانی مسئولین استان در هفته دولت خواهد بود.

وی افزود: حضور در خبرگزاری ها و جراید و ارائه گزارش عملکرد بنیاد، تولیدات رسانه ای، برگزاری میز خدمت در مساجد و بنیاد، بازدید از رسانه ها، برگزاری مراسم تقدیر از کارمندان نمونه در روز کارمند و تبلیغات محیطی گسترده از دیگر برنامه هایی است که به همت خادمان شهدا در بنیاد البرز اجرا خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا