اقلیمخبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

پروژه فیبرنوری گروه صنعتی زر افتتاح شد/ تکمیل مسیر پروتکشن شهرستانهای غرب استان البرز

با حضور مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ، پروژه فیبرنوری گروه صنعتی زر و تکمیل مسیر پروتکشن شهرستانهای غرب استان البرز افتتاح شد.

به گزارش مشق صلح، مهندس پورسبزی معاون شبکه مخابرات منطقه البرز در آیین افتتاحیه پروژه فیبر نوری گفت: در راستای تحقق اهداف و برنامه های طرح نجما، نهضت جهادی توسعه فیبر نوری شرکت مخابرات ایران، پروژه فیبر گروه صنعتی زر پس از بررسی نیازهای مخابراتی و ارتباطی این شرکت و توافق با مدیران مربوطه اجرایی و عملیاتی گردید.

مهندس پورسبزی اظهار داشت: با اجرای این پروژه عملیات فیبر کشی از زر ماکارون به زرنام بطول 22 کیلومتر، اتصال زر ماکارون به مرکز مخابرات قندی بطول 10 کیلومترو اتصال زر نام به مخابرات هشتگرد بطول 4600متر انجام شد تا امکان واگذاری سرویس های مخابراتی ودیتا برای زر ماکارون از مراکز کرج و برای زر نام از مرکز بغدادی میسر گردید.

معاون شبکه مخابرات منطقه البرز افزود ؛ همچنین با اجرای این پروژه ، رینگ مرکز سیف آباد تا هشتگرد کامل شد و تمامی شرکت های صنعتی در این مسیر از سرویس های مطلوب بر بستر فیبر نوری بهره مند شدند .
مهندس پور سبزی با اشاره به اینکه پروژه فوق با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان اجرا شد گفت: علاوه بر امکان واگذاری سرویس به شرکت‌ های صنعتی در این محدوده ، پایداری شبکه مخابراتی برای شهرستانهای غرب استان نیز تضمین شد.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا