اقلیمخبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

توسعه ناوگان حمل و نقل به توسعه شهری و عدالت اجتماعی منجر می‌شود

شهردار کرج: در ماه‌های اخیر کارِ خرید ۲۰۰ دستگاه اتوبوس انجام شده که به مرور به ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر کرج افزوده خواهد شد.

به گزارش مشق صلح، مهرداد کیانی در آیین رونمایی از مرحله نخست واگذاری ناوگان حمل و نقل عمومی که عصر امروز چهارشنبه ۲۱ تیرماه در محوطه تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد، اظهار داشت: کلانشهر کرج سالیان سال منتظر توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی بوده که با همراهی اعضای محترم دوره ششم این اتفاق در حال رقم خوردن است.

وی با بیان اینکه با تدبیر و برنامه‌ریزی صورت گرفته اکنون ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر کرج به دو برابر افزایش پیدا کرده است، گفت: اعتقاد دارم توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی به برقراریِ عدالت اجتماعی منجر می‌شود.

وی ادامه داد: ارزش ناوگانی که به توسعه حمل و نقل عمومی کلانشهر کرج تزریق شده  یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است که نشان می‌دهد اعضای شورا و مجموعه مدیریت شهری نگاه ویژه‌ای به توسعه حمل و نقل دارند. 

کیانی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی برای ایجاد خط ویژه اتوبوس (بی آر تی) در کلانشهر کرج، خاطرنشان کرد: به زودی مراحل اجراییِ خط ویژه اتوبوس به طول ۳۰ کیلومتر آغاز می‌شود. 

وی به موضوع پروژه قطار شهری نیز اشاره کرد و یادآور شد: مردم کرج بعد از حدود ۲۰ سال امروز شاهد راه‌اندازی آزمایشی قطار شهری هستند. 

شهردار کرج ادامه داد: قطعا با فعالیت رامِ دوم و اتصال مترو کرج به تهران، شاهد جهش ویژه‌ای در توسعه حمل و نقل عمومی خواهیم بود. 

به گفته شهردار کلانشهر کرج ۷۵ میلیارد تومان به صورت نقدی برای خرید وَن پرداخت شده است.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا