اقلیمخبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

12 مجتمع بهداشتی‌-خدماتی تا پایان سال در البرز به بهره ‌برداری می‌رسد

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از احداث 12 مجتمع بهداشتی و خدماتی در مسیر‌های مواصلاتی البرز تا پایان سال خبر داد.

به گزارش مشق صلح به نقل از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز رحیم خاکی روز چهارشنبه 31 خرداد 1402 در جلسه‌ بررسی احداث‌ مجتمع‌های بهداشتی‌خدماتی در البرز که با حضور کارشناسان وزارت میراث‌فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: موافقت‌های اصولی در این زمینه در ماه‌های گذشته صادر شده که مراحل اجرایی با همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی به زودی آغاز می‌شود.مدیر کل میراث‌فرهنگی،

گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به اینکه چهار مجتمع بهداشتی و خدماتی در جاده چالوس، دو مجتمع در برغان، دو مجتمع در مسیر آزادراه تهران-کرج-قزوین، دو مجتمع در طالقان و دو مجتمع هم در اشتهارد ساخته می‌شوند.

خاکی افزود: تأکید بر این است این مجتمع‌ها تا پایان سال یا زودتر به بهره برداری برسند. این طرح با توجه به اینکه مسیرهای تردد و مواصلاتی البرز محل تردد میلیون‌ها نفر از مسافران به استان های غربی و شمالی است، از اهمیت و فوریت برخوردار است.

او همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط در این زمینه را برای بهره برداری از این طرح، ضروری عنوان کرد.

او این مجتمع ها را بر مبنای معماری ایرانی-اسلامی و برگرفته از سبک کاروانسراهای صفوی عنوان کرد که توسط شرکت دانش بنیان طراحی و ساخته می‌شود.

گفتنی است این مجتمع‌ها با زیر بنایی حدود 400 متر در دو طبقه احداث می‌شوند که مشتمل بر سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه، فروشگاه صنایع دستی و غذاهای محلی و سوغات است.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا