اقلیمخبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

پیشرفت ۶۰ درصدی ساختمان سرای محله در منطقه ۹

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج از پیشرفت ۶۰ درصدی ساختمان در حال احداث سرای محله در خیابان فرهنگیان خبر داد.

به گزارش مشق صلح، مصطفی خدابین با اعلام این خبر اظهار داشت: سرای محلات با هدف افزایش مشارکت مردمی در اداره شهر از طریق به کارگیری توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مادی و معنوی و استفاده از امکانات محلات و تطابق هر چه بیشتر تصمیمات، برنامه‌ها و فعایت‌های شهرداری با خواسته‌ها و مطالبات اصلی و مهم مردم راه‌اندازی می‌شود.

این مسئول گفت: مشارکت اجتماعی شهروندان در امور شهر، آموزش قرآن، کتابخوانی و ارائه طرح‌های عمرانی، ورزشی، رفاهی و خدماتی از جمله برنامه‌هایی است که قرار است در سراهای محله انجام شود.

وی عنوان کرد: متراژ عرصه این پروژه ۱۵۰مترمربع واقع درخیابان فرهنگیان محله انصاری در چهار طبقه شامل زیرزمین، هم کف، اول ودوم است که در مرحله اجرای تأسیسات برقی و مکانیکی و نازک‌کاری با اعتبار تخصیص یافته در سال جاری است.

خدابین بیان کرد: در این راستا توافقات احداث این سرای محله قبلاً پس از طی مراحل اداری بین اداره املاک و مستغلات شهرداری کرج و سازمان فرهنگی انجام شد و هم‌اکنون با پیشرفت ۶۰ درصدی در مرحله میانی و پس از تکمیل در زمان مقرر شاهد افتتاح این مجموعه در این نقطه پرتراکم شهر خواهیم بود تا شهرداری با کمک و تعامل شهروندان به ایجاد بسترهای مناسب دست یابد.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا