اقلیمخبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

صدور قرار بازداشت سازمان بهزیستی برای ۲ متهم

مدیرکل دفتربازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بهزیستی کشور پس از برکناری مسئول فنی و خلع ید موسسه از پیگیری حقوقی و صدور قرار بازداشت برای ۲ نفر از کارکنان موسسه به دلیل رفتار نامناسب با کودک خبر داد.

به گزارش مشق صلح به نقل از سازمان بهزیستی کشور،سیدمحمدجواد حسینی با بیان اینکه سازمان بهزیستی به محض اطلاع از این اتفاق با فوریت پس از خلع ید مؤسسه، مربیان خود را در مرکز مستقر کرد، افزود: در گام بعدی شکایت کیفری از مرکز متخلف به دلیل کودک آزاری انجام گرفت که تا کنون منجر به صدور قرار بازداشت برای ۲ نفر از کارکنان این مؤسسه شده است.

وی صیانت از حقوق همه افراد تحت پوشش سازمان و به ویژه کودکان را وظیفه سازمان بهزیستی دانست و تصریح کرد: سازمان بهزیستی در حفظ و صیانت از سلامت و شأن و منزلت کودکان تحت سرپرستی با هیچ فردی مماشات نمی‌کند و این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور افزود: هموطنان می‌توانند از طریق سامانه دیده بان و خط تلفن ۱۴۸۲ موارد تخلف در مراکز سازمان بهزیستی را اطلاع دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

چندی پیش کودکی در یکی از مؤسسات غیردولتی خیریه به دلیل شب ادراری مورد کودک آزاری قرار گرفته بود و دست این کودک را با اتو سوزانده بودند.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا