اقلیمخبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

البرز میزبان نمایشگاه‌های صنایع دستی

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به شروع هفته‌صنایع‌دستی از 20 تا 26 خرداد 1402 گفت: به منظور ارج نهادن به این روز و معرفی ظرفیت‌های صنایع دستی و هنرهای سنتی، برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری نمایشگاه‌های صنایع‌دستی استانی در طول این هفته انجام می‌شود.

به گزارش مشق صلح به نقل از اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز رحیم خاکی اظهار کرد: همچنین نمایشگاه آثار فاخر صنایع‌دستی در مجموعه هارمونیک سنتر کرج روز 20 خرداد افتتاح می‌شود و تا بیست و ششم ادامه خواهد داشت.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز افزود: برگزاری نمایشگاه آثار هنرجویان مرکز آموزش ساوجبلاغ، نمایشگاه صنایع‌دستی در آسیاب مهدی آباد نظرآباد و همچنین قدردانی از هنرمندان شاخص این نمایشگاه‌ها و همکاران معاونت صنایع‌دستی اداره کل متبوع نیز در طول هفته صنایع دستی صورت می‌گیرد.

به گفته خاکی در این ایام، نمایشگاه صنایع‌دستی در کاخ مروارید و روستای فشند ساوجبلاغ به همراه جشنواره گیلاس برگزار می‌شود.

او بازدید از کارگاه‌های صنایع‌دستی روستای گلستانک به همراه دکتر جلالی‌ معاون صنایع‌دستی کشور برای بررسی ثبت این روستا به عنوان روستای ملی را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

گفتنی است روز 26 خرداد، اختتامیه نمایشگاه صنایع‌دستی در مجموعه هارمونیک‌‌سنتر با حضور معاون صنایع‌دستی کشور و آیین قدردانی از شرکت‌کنندگان نمایشگاه برگزار می‌شود.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا