اقلیمخبرویژهویژه سطح دو

اجرای طرح «ایثار و پیروزی» در استان البرز

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به طرح دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران عملیات بیت‌المقدس، گفت: این طرح تحت عنوان «ایثار و پیروزی» از 3 الی 15 خردادماه در استان البرز اجرایی خواهد شد.

به گزارش مشق صلح، سلیمان رستمیان با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، بابیان اینکه در برنامه عملیاتی سال 1402 بیش از 16 هزار دیدار با ایثارگران برای استان البرز پیش‌بینی‌شده است، گفت: این امر محقق نخواهد شد مگر با همکاری دستگاه‌های اجرایی، باید هدف‌گذاری دقیقی برای اجرای طرح سپاس در سال 1402 تعریف شود.

وی افزود: طرح سپاس در اجرای سیاست‌های نظام و مورد تأکید مقام معظم رهبری مدظله العالی و ریاست محترم جمهوری است که مسئولین باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

رستمیان در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه این طرح در سال گذشته در استان البرز با پیگیری‌های نماینده محترم ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر کرج، استاندار محترم و مشارکت سایر مسئولین اجرا و با 14 هزار و چهارصد و هشتادوپنج دیدار از ایثارگران البرزی دیدار صورت گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان با اشاره به طرح دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران عملیات بیت‌المقدس، گفت: این طرح تحت عنوان «ایثار و پیروزی» از 3 الی 15 خردادماه با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در سراسر کشور برگزار و مسئولین با حضور در منازل خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران عملیات بیت‌المقدس از این عزیزان تجلیل خواهند کرد.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا