خبرخبر فوریدر شهرورزشیویژهویژه سطح دو

ورزش یک کالای اساسی است

قهرمان بوکس: ورزش به عنوان تکانه‌ای مهم می‌تواند ناامیدی را به امید و غم و افسردگی را به شادی و سرزندگی‌ تبدیل کند. 

به گزارش مشق صلح، مجید یگانه گفت: ورزش مثل کالاهای اساسی و مصرفی باید در سبد کالای خانواده‌های ایرانی قرار بگیرد. ورزش به عنوان تکانه‌ای مهم می‌تواند ناامیدی را به امید و غم و افسردگی را به شادی و سرزندگی‌ تبدیل کند.

وی ادامه داد: بوکس از آن حالت پنهانی و البته تا حدودی سیاسی خارج شده و در شرایط حال حاضر نوجوانان و جوانان از این رشته زیبا و دوست‌داشتنی استقبال می‌کنند بنابراین باید عرضه و تقاضا در تناسب باشد، پس لازم است که امکانات سخت افزاری و نرم‌افزاری متناسب با تقاضای جامعه فراهم شود.

قهرمان و ملی‌پوش سابق تاکید کرد: بوکس ناخودآگاه و در فرآیند زمان تولید ادب و تواضع می‌کند بر همین اساس نگاه مردم و مسئولان به این رشته پرهیجان و دوست‌داشتنی تغییر کرده و در مسابقات برون‌مرزی انتظار کسب مدال دارند. امیدوارم مسئولان فدراسیون بوکس و همچنین مسئولان هیات بوکس استان‌ها و شهرستان‌ها با اتخاذ رویکرد جدید از تمام منابع انسانی استفاده کنند و خط بطلانی بر ضرب‌المثل هر که با من همدم است او آدم است، بکشند!

یگانه ادامه داد: بوکس به عنوان ورزشی خاص که توجه عموم جامعه را به خود جلب کرده باید مورد توجه ویژه و خاص مسئولان هم باشد.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا