اجتماعیاخبار ویژهخبرخبر فوریدر شهرویژهویژه سطح دو

آبنمای موزیکال بوستان تندرستی افتتاح شد

پروژه آبنمای موزیکال دریاچه بوستان تندرستی فردیس به بهره برداری رسید.

به گزارش مشق صلح، محمدرضا احمدی نژاد در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی پارک خبرنگار و آبنمای موزیکال بوستان تندرستی که عصر شنبه برگزار شد، ضمن تبریک روز ملی شوراها، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر فردیس از ابتدای دوران تصدی بنده در شهرداری همواره همراه و پشتیبان همکارانم در شهرداری بوده اند تا بتوانیم پروژه های مختلفی را در حوزه های عمرانی، فضای سبز و … آغاز کنیم و به انجام برسانیم.

وی در ادامه افزود: پروژه آبنمای موزیکال دریاچه بوستان تندرستی با اعتباری بالغ بر 69 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است و مساحت آن 2 هزار و 800 متر مربع می باشد.

شهردار فردیس ضمن تقدیر از تلاش های مدیریت سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری در اجرای پروژه آبنمای موزیکال، گفت: هدف از اجرای این پروژه افزایش امکانات رفاهی در شهر فردیس است.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات آبنمای موزیکال پارک تندرستی توسط یک شرکت دانش بنیان داخلی تولید شده و پس از این هم مورد پشتیبانی قرار میگیرد، خاطرنشان کرد: با همراهی همکارانم در شهرداری فردیس سعی داریم با ایجاد گذر فردوس و شهر بازی در بوستان بزرگ تندرستی، این مجموعه رفاهی را برای استفاده شهروندان آماده کنیم.

شهردار فردیس در بخش دیگری به بهره برداری از زمین چمن مصنوعی بوستان خبرنگار فردیس خبر داد و تصریح کرد: مساحت این زمین هزار و 800 متر مربع است و برای بهره برداری از آن بیش از 30 میلیارد ریال هزینه شده است.

به گفته وی، علاوه بر اینکه زیرساخت سازی یکی از مهمترین اهداف مدیریت شهری فردیس است، توسعه امکانات رفاهی برای نوجوانان و جوانان این شهر نیز به طور ویژه در دستور کار است.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا