اقلیمخبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

کارگران رزمندگان خط مقدم تولید و اشتغال هستند

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان با همراهی سردار فرماندهی انتظامی استان البرز در اولین روز از هفته بزرگداشت کارگر و منزلت کار ، با حضور در شرکت قالب های صنعتی ایران خودرو و دیدار با کارگران، با اهدای گل روز کارگر را گرامی داشتند.

به گزارش مشق‌صلح،  مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در این برنامه گفت: امروز کارگران ، رزمندگان صیانت از استقلال و تکیه بر توان داخلی هستند و در خط مقدم تولید و اشتغال هستند.

عبدالله دارایی در ادامه گفت: هویت کارگر ایرانی با خودباوری و ایمان به خدا کی متعال و تکیه بر دانش و مهارت های تخصصی تعریف می‌شود و هر روز باید روز کارگر باشد چرا که هر روز چرخه های تولید و اشتغال که نیازهای داخلی را تامین می کند و دست استثمار و استعمار را از سر ملت کوتاه می کند.

رییس شورای هماهنگی دستگاههای اجرایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان البرز در این بازدید گفت: شرکت قالب های صنعتی ایران خودرو ، با دانش و مهارت نیروهای انسانی آزموده و زبده منجر به توسعه این مجموعه و تامین نیازهای خودسازی شده است و نه تنها به خودروسازی ایران خودرو خدمات می دهد بلکه سایر مجموعه های تولیدی هم خدمات می دهد.

وی در ادامه گفت: دانش طراحی قالب های مورد نیاز به عنوان صنعت مادر ، به تولید و بقای شرکت های کوچک کمک کرده است و امروز در اولین روز از هفته کارگر در حضور سردار فرماندهی محترم فراجای استان برای عرض خدا قوت در جمع کارگران عزیز قرار گرفتیم.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا