اقلیمخبرویژه سطح دو

هفته تکریم کارگران با گلباران مزار شهدای چهارصد دستگاه آغاز شد

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی با همراهی معاونین و روسای ادارات شهرستان ها با حضور در مزار شهدای گلگون کفن چهارصد دستگاه کرج، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

به گزازش مشق صلح، عبدالله دارایی ؛مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با حضور جمعی از روسای ادارات و معاونین اداره کل در گلزار شهدای چهارصد دستگاه حضور یافته و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان بویژه شهدای کارگری با اهدای گل و غبار روبی مزار شهدا قبور مطهر شهدا دستور اجرای برنامه های هفته کارگر و تکریم منزلت کار و تولید در سراسر استان را صادر کرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در آیین گل افشانی غبارروبی شهدای کارگری گفت: تکریم و تعظیم ارزشهای الهی و پاسداشت مقام شهدا به ویژه شهدای کارگری در استان البرز به عنوان اولین برنامه بزرگداشت هفته کارگر در سراسر استان با حضور خدمتگزاران جامعه کار و تولید تشکل‌های کارگری کانون بازنشستگان شوراهای اسلامی کار نمایندگان کارگری و کارفرمایی برگزار می شود.

عبدالله دارایی در این آیین افزود : امسال برنامه های متنوعی جهت بزرگداشت هفته کار و کارگر در استان از سوی این اداره کل و در معیت تشکلات کارگری و مسئولین بخش کارگری در استان جهت تکریم مقام کارگربرگزار خواهد شد.

شایان ذکر است در این مراسم مسئولین بسیج کارگری ، مسئول بسیج اقشار سپاه استان، مسئولین تشکلات کارگری و کارفرمایی استان، خانواده های معظم شهدای کارگری و معاونین وروسا و کارکنان اداره کل تعاون کار ورفاه البرز نیز حضور داشته و ضمن قرائت فاتحه و گلباران مزار شهدا یاد وخاطره شهدا بویژه شهدای کارگر را گرامی داشتند

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا