اقلیمخبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

پیشرفت پروژه متروی کرج رضایت‌بخش نیست

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: پیشرفت پروژه قطار شهری از ایستگاه آیت الله طالقانی (k) تا ایستگاه شهید سلطانی (Q) قابل قبول نیست.

به گزارش مشق صلح، علیرضا رحیمی روز سه‌شنبه ۲۹ فروردین در حاشیه برگزاری جلسات فوق العاده کارگروه قطار شهری اظهار کرد: در دوره ششم شورا کمیته و کارگروه‌های تخصصی در جهت کمک و تسهیل کار شهرداری و پیشبرد اهداف پروژه‌های در حال اجرا تشکیل شد که مدیریت شهری باید به تصمیمات این کارگروه‌ها توجه کند تا پیشرفت مد نظر اتفاق بیفتد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا خواستار توجه ویژه شهردار و معاونت حمل و نقل ترافیک به موضوع قطار شهری کرج شد و گفت: در جهت پیشبرد سیاست‌های شورا در پروژه قطار شهری توجه ویژه مدیریت شهری ضروری است و رفع مشکلات مالی و قراردادی قطار شهری در جهت تسریع در اجرای این پروژه مهم که جزو اولویت های امسال است.

رحیمی پیشرفت پروژه از ایستگاه آیت الله طالقانی (k) تا ایستگاه شهید سلطانی (Q) را قابل قبول ندانست و گفت: موانع اجرای پروژه باید هر چه سریعتر برطرف و مثل سال گذشته با سرعت و جدیت همراه با رعایت قانون، پروژه قطار شهری که نیاز امروز شهروندان است، پیش رود.

رئیس کمیسیون عمران در پایان یادآور شد: تامین منابع مالی و خرید میلگردهای این قطعه از مسیر براساس مصوبه شورا و مهیا شدن رام دوم قطار جزو ضروریات اجرای این پروژه است بنابراین مدیریت شهری کرج باید پیگیری جدی در این زمینه داشته باشد که پروژه در زمان مناسب در اختیار شهروندان عزیز قرار گیرد.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا