اقلیمخبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

چالوس و آزادراه تهران – شمال دو طرفه شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از برقراری تردد دو طرفه در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال خبر داد.

به گزارش مشق صلح، سرهنگ احمد شیرانی گفت: با توجه به کاهش نسبی بار ترافیکی مسیر جنوب به شمال در جاده چالوس ممنوعیت اعمال شده برای تردد در مسیر شمال به جنوب این محور برداشته شد و در حال حاضر تردد در این محور به صورت دو طرفه در حال انجام است. همچنین با توجه به لغو این محدودیت تردد در آزادراه تهران – شمال هم به شکل دو طرفه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد ترافیک پرحجم در سرتاسر مسیر جنوب به شمال جاده چالوس هستیم، گفت: ترافیک در حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه در جاده چالوس نیمه سنگین است. در آزادراه تهران – شمال هم ترافیک پرحجم اما روان گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره وضعیت جوی جاده چالوس نیز گفت: در محور چالوس بارش برف و باران گزارش شده است. در همین راستا لازم است که رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و فاصله طولی مناسب را نیز رعایت کنند. رانندگانی هم که قصد توقف در حاشیه این جاده را دارند توجه کنند که در نقاط مطمئن و دارای شرایط استاندارد توقف کنند.

شیرانی با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.

 

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا