اقلیمخبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

افزایش ۲۱۸ میلیارد تومانی سرمایه شهرداری کرج در بانک شهر

رئیس شورای شهر کرج گفت: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر کرج و به منظورافزایش سرمایه و انتشار اوراق مشارکت در بانک شهر، تفاهم نامه‌ای دراین خصوص فی مابین مدیریت شهری کرج و بانک شهر منعقد شده است.

به گزارش مشق صلح، علی قاسم پور با اعلام این خبراظهار کرد: به منظور انتشار اوراق مشارکت سال ۱۴۰۰، شهرداری کرج می‌بایست مبلغ ۲۱۸ میلیارد تومان افزایش سرمایه داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در ادامه عنوان کرد: شهرداری کرج بابت انتشار اوراق مشارکت سال۱۳۹۷مبلغ ۱۲۵ میلیارد تومان و مبلغ ۱۸۰ میلیارد تومان بابت کوپن اوراق سال ۱۳۹۸ به بعد، مبلغ حدود ۵۲۳ میلیارد تومان به بانک شهر بدهکار بود.

وی با اشاره به این موضوع بیان کرد: بر همین اساس شهرداری به منظور انتشار اوراق مشارکت در سال ۱۴۰۰ نسبت به تسویه بدهی خود در سامانه بانک مرکزی اقدام می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر کرج تفاهم نامه همکاری با بانک شهر منعقد شد.

قاسم پور ضمن قدردانی از پیگیری شهرداری کرج در خصوص تحقق این مهم افزود: بر اساس این تفاهم نامه، بانک شهر نسبت به تأمین نقدینگی و پرداخت موارد فوق در سال جاری و در ازای آن شهرداری کرج نسبت به محاسبه عوارض و بهای خدمات املاک معرفی شده بانک به نرخ سال ۱۴۰۱ و با اعمال تخفیفات مصوب شورای اسلامی شهر اقدام خواهد کرد.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا