اقلیمخبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

برگردان ارتباطات مراکز لوکال و مرکز STD روی سافت سوئیچ NGN/IMS کشوری

مهندس محبی مدیر سیستم های مخابراتی منطقه البرز از برگردان مسیر های ارتباطی ۳۳ مرکز پرظرفیت لوکال و یک مرکز بین شهری ( STD ) بر روی تجهیزات IMS کشوری خبر داد.

به گزارش مشق صلح از مخابرات منطقه البرز و به نقل از مهندس محبی پس از راه اندازی کامل و آماده سازی بسترهای ارتباطی IP Bais با اجرای پروژه مهم Ims کشوری ، توسط مخابرات منطقه البرز ، تاکنون ۳۳ مرکز پرظرفیت و یک مرکز STD که با سوئیچ های ترانزیت ارتباط داشتند، روی تجهیزات IMS برگردان شدند و برگردان تک تک ارتباطات سی و چهارمین مرکز که سافت سوئیچ قدیمی مرکز رجایی شهر بوده و ارتباط بسیاری از کافو های نوری سطح منطقه از این سوئیچ بوده نیز در دست اقدام می باشد.

مهندس محبی در ادامه افزود : با همت و تلاش مسئولین مخابرات منطقه که منجر به نصب تجهیزات NGN/IMS که SOFT SWITCH دارای بهترین امکانات بالقوه و بروز دنیا در بخش ارتباطات و بر بستر IP می باشد انشاا.. بزودی امکانات ویژه ای همچون SIP PHONE ، SIP TRUNK و سایر سرویس های جدید بر بستری مطمئن و امن در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت گفتنی است در پروژه ims کشوری ، منطقه البرز به همراه شش استان تهران ، قزوین ، قم ، سمنان ، مرکزی و همدان جز منطقه یک کشوری بوده و در یک core قرارگرفته اند.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا