اقلیمخبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

معاون اقتصادی استاندار البرز با حضور در طالقان به بررسی مشکلات تعاونی‌ها پرداخت

چهارمین جلسه رفع مشکلات تعاونی‌های طالقان با پیگیری مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی و دعوت فرماندار این شهرستان و با حضور معاون استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

به گزارش مشق صلح، معاون اقتصادی استاندار البرز با همراهی مدیران کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، صنعت معدن تجارت، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، امور آب، محیط زیست استان با حضور در شهرستان طالقان پای صحبت‌های مدیران و هیئت عامل تعاونی‌های این شهرستان نشست و دستورات پیگیری فوری در رفع مشکلات و موانع فعالیت های اقتصادی و تولیدی تعاون یاران صادر کرد.

پیرو جلسه هفته گذشته مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی با تعاونی های طالقان و طرح موضوعاتی در خصوص برخی دستگاه‌های اجرایی در رفع مشکلات فعالیت‌های آنان، معاون اقتصادی استاندار با همراهی تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در جلسه ۴ ساعته با تعاون یاران طالقانی، به بررسی مشکلات و همچنین هماهنگی بین دستگاهی در رفع فوری مسائل مربوط به موانع فعالیت تعاونی‌ها پرداخت.

این جلسه که در سالن اجتماعات فرمانداری طالقان برگزار شد ، بیش از بیست مصوبه شامل اقدام فوری در پاسخ استعلامات مربوط به دستگاه های اجرایی ، تامین تسهیلات سرمایه در گردش تعاونی ها، مساعدت دستگاه های اجرایی در فعالیت مجدد تعاونی های توسعه شهرستان ، تامین انرژی ، تعاونی های مسکن جهش و … به تایید حاضرین رسید.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا