خبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

افتتاح چند پروژه عمرانی در منطقه ۴ تهران / تقاطع غیرهمسطح شهید باقری زیربار ترافیکی رفت

مدیر منطقه ۴ شهرداری تهران: تقاطع غیر همسطح شهید باقری – فرجام با اجرای سازه ای کم نظیر در جهت جلب رضایت شهروندان احداث شده است.

به گزارش مشق صلح، علی اصغر کمالی زاده در آیین بهره برداری از پروژه های منطقه ۴ تهران گفت: ۱۰ پروژه عمرانیِ اولویت دار افتتاح و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تقاطع غیر همسطح شهید باقری – فرجام با اجرای سازه ای کم نظیر در جهت جلب رضایت شهروندان احداث شده است، افزود: با بهره‌برداری از این تقاطعِ سواره‌رو بخشی از بار ترافیک بزرگراه شهید باقری کاهش و شاهد روان‌سازی ترافیک در این معبرِ پرتردد خواهیم بود.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به دیگر پروژه های افتتاح شده این منطقه گفت: احداث و بهره برداری از ۴ مخزن بتنی به منظور ذخیره آب خام در چهار نقطه با ظرفیت ۶۲۰۰ مکعب و یک منبع ذخیره آب ژئو ممبران با ظرفیت ۲۵۰۰۰ متر مکعب در اراضی تلو، از دیگر اقدامات انجام گرفته در منطقه ۴ به شمار می رود.

کمالی زاده در ادامه از احداث و بهره برداری ۲ زمین چمن مصنوعی در محلات کم برخوردار این منطقه در راستای افزایش سرانه ورزشی منطقه خبر داد.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: گلشن و شمیرانِ نو که سالها با معضل ترافیک و سدمعبر روبرو بودند با احداث ۵/۲ کیلومتر رفیوژ میانی از بار ترافیک آن ها کاسته شد.

وی گفت: همچنین تعریض و احداث فاز یک دسترسی های خیابان چمن آرا در محله حکیمیه از دیگر پروژه های شاخص این منطقه است که به لطف خدا و تلاش خدمتگزاران افتتاح و به بهره برداری رسید.

گفتنی است آیین بهره برداری از پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری _ خیابان فرجام با حضور چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، عمویی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، زاکانی شهردار تهران، شعبانی معاون فنی و عمران شهرداری تهران و کمالی زاده شهردار منطقه ۴ برگزار شد.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا