خبرخبر فوریدر شهرویژهویژه سطح دو

پرداخت بیش از ۲ هزار و ۱۵۸ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان البرز

مديرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز: از مجموع ۳۱۵ فقره درخواست تسهیلات رونق تولید که به بانک های استان معرفی شده اند، ۲۶۳ فقره با ارزش تسهیلات پرداختی بالغ بر ۲ هزار و ۱۵۸ میلیارد تومان عملیاتی شده است.

به گزارش مشق صلح، رامین ربیعی اظهار داشت: در همین راستا و براساس گزارش ارائه شده از سوی بانک های استان در همین مدت، ۱۹۷۲ فقره تسهیلات مستقیم از محل منابع داخلی بانک ها به واحدهای صنفی و صنعتی استان که متقاضی تامین نقدینگی بوده اند پرداخت شده است که ارزش آن بالغ بر ۱۶ هزار و ۸۲۲ میلیارد تومان می باشد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: در شصت و ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز، مسائل و مشکلات ۶ واحد صنعتی در حوزه پرداخت تسهیلات، استمهال تسهیلات دریافتی، مسائل مرتبط با تامین اجتماعی، تامین آب و…، مطرح و مصوبات لازم جهت تسریع در امور واحدهای متقاضی به دستگاه های مسئول ابلاغ شد.

وی در پایان تاکید کرد: از ابتدای امسال تاکنون، بیشترین مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز در حوزه درخواست تامین سرمایه در گردش، استمهال بدهی بانکی، تامین سرمایه ثابت، امور مالیاتی، تامین اجتماعی، دستگاه های خدمات رسان همچون آب، برق، گاز، شهرداری و…، است که خوشبختانه با همکاری همه دستگاه‌های مسئول در استان، بیش ۸۲ درصد مصوبات عملیاتی شده است.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا