اقلیمخبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

بررسی شرایط سخت و زیان آور محوطه نیروگاه ای شهید منتظر قائم فردیس

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با همراهی معاون و کارشناسان حوزه روابط کار از بخش های مختلف نیروگاه برق شهید منتظر قائم در فردیس بازدید کرد.

به گزارش مشق صلح، در این بازدید بخش های مختلف مجموعه نیروگاه ای شهید منتظر قائم در شهرستان فردیس که به عنوان موارد پیشنهادی جهت بررسی سخت و زیان آور بودن مشاغل فعال از سوی کارشناسان مطرح شده بود توسط مدیر کل و سایر اعضای کمیته صورت گرفت و مقرر شد پس از سی‌های فنی در کمیته سخت و زیان‌آور اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز، احکام مربوط به بخش هایی که قابلیت اعمال شرایط سخت و زیان آور را دارند توسط کمیته مربوطه صادر شود.

در این بازدید مدیران بخش‌های مختلف مجموعه نیروگاه ای شهید منتظر قائم، فرایند و نحوه کار و تولید و مسائل مرتبط به حوزه های کار و کارگری پرداختند. گفتنی است این مجموعه حدود سه درصد از برق کشور را تولید و در اختیار شبکه برق سراسری کشور قرار می‌دهد و چهار واحد بخار ؛  هر کدام به ظرفیت تولید 156/25 مگاوات و شش واحد گازی؛ هر کدام به ظرفیت تولید 116/4 مگاوات و همچنین سه واحد بخار سیکل ترکیبی؛ هرکدام به ظرفیت تولید 100 مگاوات مشغول تولید می باشد .

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا