اقلیمخبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

اسکان یکی از مشکلات اساسی کارگران البرز است

استاندار البرز گفت: تمام شهرک های صنعتی استان به حجم بالایی از نیروی کار نیاز دارند ولی یکی از مشکلات اساسی کارگران، محلی برای اسکان است.

به گزارش مشق صلح، مجتبی عبداللهی روز چهارشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت سالن اسکان کارگری  در شهرک صنعتی اشتهارد، افزود: بر این اساس درصدد هستیم که با همراهی واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی و دستگاه های متولی این امر، نسبت به ساخت و راه اندازی محل هایی برای اسکان کارگران و نیروهای متخصص به منظور صرفه جویی در هزینه های اسکان و تردد، اقدام کنیم.

وی  گفت: این سالن با ظرفیت اسکان برای ۳۰۰ تن ظرف مدت ۶ ماه مورد بهره برداری قرار می گیرد و در کنار این موضوع نیز درصدد هستیم مکان هایی برای اسکان خانواده های کارکنان شهرک های صنعتی نیز ایجاد شود.

عبداللهی با اشاره به بازدید از واحد تولیدی کوروش در شهرک صنعتی اشتهارد، افزود: این واحد بخش بزرگی از نیاز روغن کشور را با استفاده از تمامی ظرفیت خود، تامین می کند.

استاندار البرز گفت: این واحد در شرایط مطلوبی بلحاظ تولید و ذخیره روغن مورد نیاز کشور بسر می برد.

وی افزود: واحد تولیدی کوروش به امکان مهم تصفیه خانه نیز مجهز است و آب و فاضلاب تولیدی شده در کارخانه طی مراحلی، قابل شرب است.
استاندار البرز با اشاره به بازدید از تصفیه خانه شهرک صنعتی اشتهارد، گفت: امید است با تدابیری که اتخاذ می شود، فعالیت این تصفیه خانه با توجه به استقرار تیم جدید، موجبات نگرانی مردم را از بین ببرد.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا