خبردر شهرویژهویژه سطح دو

توسعه کرج شتاب زده بوده است

سرپرست شهرداری کرج: همه اتفاقات خوب به دست کارگران مجموعه مدیریت شهری رقم می خورد.

به گزارش مشق صلح، منوچهر غفاری در آیین افتتاح پنج پروژه شهری که به صورت آنلاین در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد، اظهار داشت: پروژه تعریض خط ۴ حصار از سه سال گذشته آغاز شده است.

وی بیان کرد: این پروژه هم کارکرد درون شهری دارد و هم کمک می کند به کاهش ترافیک حاشیه شهر و انتقال مسافرین از تهران به جاده چالوس. برای این پروژه ۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

سرپرست شهرداری کرج ادامه داد: توسعه پارک ها در مقیاس محله یکی دیگر از ماموریت های مجموعه مدیریت شهری است، تاکنون ۱۵ پارک به بهره برداری رسیده و تا پایان سال وعده افتتاح ۳۰ پارک محقق خواهد شد.

وی یادآور شد: همه توان و تلاش همکاران خوب من در مجموعه مدیریت شهری رفع نیازها و جامه عمل پوشاندن به مطالبات شهروندان است. بسیاری از مطالبات شهروندان مطالبات انباشت شده از سال های گذشته است.

غفاری گفت: کرج با سایر شهرها متفاوت است، کرج توسعه ی بسیار شتاب زده ای داشته و این، مقداری شهر کرج با کاستی روبرو کرده است. با این وجود در دو دهه گذشته اتفاقات خوبی در این کلانشهر رخ داده است.

سرپرست شهرداری کرج با اشاره به دلایل عدم آغاز پروژه‌های عمرانی از ابتدای سال جاری، گفت: ۷۵ درصد بودجه عمرانی تعهد شده اما درصد جذب با کندی صورت گرفته که تلاش می کنیم این ضعف در شش ماهه دوم سال برطرف شود. در سه ماه ابتدایی سال به دلیل مشکلات موجود در سامانه ستاد بخشی از کار عقب افتاد.

وی خاطرنشان کرد: همه آن چیزی که مردم از ما مطالبه می کنند فقط در حوزه عمرانی نیست، معظلات ترافیکی و انجام کارهای فرهنگی یکی از خواسته های مهم شهروندان است که باید برای آن چاره ای اندیشید و در این حوزه ها هم کار کرد.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا