خبرخبر فوریدر شهرورزشیویژهویژه سطح دو

برای شهدای رزکان اسم ها بازی نمی کنند / کار نیمه تمام سال قبل را تمام می کنیم

سرمربی تیم فوتبال شهدای رزکان: مهمترین مزیت تیم شهدای رزکان نسبت به سایر تیم ها همدل بودن آن است، همه دلسوزانه و با تمام وجود برای رسیدن به موفقیت تلاش می کنند. شاید این هنر مربیگری من باشد.

به گزارش مشق صلح، محسن کریمی با اشاره به شرایط شهدای رزکان پیش از آغاز رقابت های لیگ دو عنوان کرد: نسبت به فصل گذشته ۹ بازیکن موثر تیم را نداریم اما مجموعه تیم برای کسب نتایج درخشان همدل است، همدل بودن می تواند کاستی ها را جبران کند.

وی ادامه داد: به نسبت سایر تیم هایِ حاضر در لیگ دو که اکثرا صنعتی یا از سوی شهرداری حمایت می شوند شهدای رزکان یک باشگاه کاملا خصوصی است و در این شرایط سختِ اقتصادی همچنان تیمداری می کند که از مدیرعامل محترم باید قدردانی کرد.

سرمربی تیم فوتبال شهدای رزکان خاطرنشان کرد: محسن کریمی هیچ ادعایی در مربیگری ندارد، قطعا مربیان بهتری به لحاظ فنی برای هدایت شهدای رزکان وجود دارند اما فرق من با بقیه در دیدگاه است، من این تیم را عاشقانه دوست دارم و با آن زندگی می کنم.

کریمی افزود: وقتی عاشق یک مجموعه باشی قطعا با همه وجود برای سربلندی آن تلاش می کنی. شهدای رزکان با وجود از دست دادن چند بازیکنان خوب خود همچنان یک تیم مدعی است. تلاش می کنیم کار نیمه تمام سال گذشته را تمام کنیم. این تیم لیاقت حضور در لیگ یک را دارد.

وی خاطر نشان کرد: مهمترین مزیت تیم شهدای رزکان نسبت به سایر تیم ها همدل بودن آن است، همه دلسوزانه و با تمام وجود برای رسیدن به موفقیت تلاش می کنند. شاید این هنر مربیگری من باشد.

کریمی با اشاره به جایگاه شهدای رزکان در این فصل لیگ دو گفت: از الان هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست، تنها چیزی که مشخص است تلاشِ بی نهایتِ ماست. باید با همه وجود برای رسیدن به پیروزی تلاش کنیم.

سرمربی شهدای رزکان یادآور شد: ایمان موسوی و امیر میربزرگی دو بازیکن خوب و باتجربه این فصل تیم ما هستند که امید زیادی به درخشش آن ها داریم، با این وجود بارها در تمرین گفته ام که اسم ها بازی نمی کنند و این تلاش خستگی ناپذیر بازیکنان است که مشخص می کند چه کسی در ترکیب قرار می گیرد. هر کسی که بهتر و آماده تر بود درون زمین می رود.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا