خبرخبر فوریدر شهرورزشیویژهویژه سطح دو

رسانه ها کنار ما باشند/ امسال فقط قهرمانی می خواهیم

مدیرعامل باشگاه شهدای رزکان: تا روزی که داشته باشم برای فوتبال و شهدای رزکان هزینه می کنم و هر موقع نداشتم اعلام می کنم خداحافظ فوتبال.

به گزارش مشق صلح، حمید کریمی با اشاره به اینکه به عشق مردم استان البرز هزینه های سرسام آور تیمداری را متقبل می شود، اظهار داشت: به کادر فنی و بازیکنان هم گفته ام که امسال فقط قهرمانی می خواهم، حضور شهدای رزکان در لیگ دسته یک فوتبال کشور آرزوی من است.

وی با بیان اینکه من عاشق فوتبال هستم، گفت: در مسیر صعود به لیگ یک نه به مسئولان که به کمک رسانه ها نیاز داریم، رسانه ها مهمترین سرمایه ما هستند و اگر آن ها پشت تیم باشند قول می دهم امسال کاری کنیم کارستان.

مدیرعامل باشگاه شهدای رزکان در ادامه با اشاره به نگاه مسئولان استان به این تیم در آستانه شروع رقابت های لیگ دو، افزود: حمید کریمی به هیچ مسئولی نیاز ندارد، هیچ کمکی مالی هم از آن ها نمی خواهم، تا روزی که داشته باشم برای فوتبال و شهدای رزکان هزینه می کنم و هر موقع نداشتم اعلام می کنم خداحافظ فوتبال.

وی ادامه داد: حتی اگر شده فرش زیر پایم را بفروشم اجازه نمی دهم این تیم به لحاظ مالی دچار مشکل شود، سال های قبل گله کردم و الان هم این موضوع را عنوان می کنم، هیچ مسئولی شهری و استانی پشت تیم ما نیست. تیم های دیگر را نگاه کنید، سر بازی ها آن ها فرماندار و شهردار و اعضای شورا و امام جمعه حضور پیدا می کنند.

کریمی یادآور شد: با این وجود استاندار محترم البرز و مدیرکل تازه وارد ورزش و جوانان با حضور خود به تیم خسته نباشید گفتند که محبت آنان را فراموش نمی کنم. امیدوارم بتوانم امسال با قهرمانی و صعود به لیگ یک دِینم را به مردم شهرم ادا کنم.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا