خبرخبر فوریدر شهرویژهویژه سطح دو

برخی مدیران شرح وظایف خود را نمی دانند

سرپرست شهرداری کرج: کار ما باید رو به جلو و خدماتی که ارائه می دهیم بهتر از گذشته باشد، اگر اینطور نباشد نقد می شویم، بخشی از نقدها به همین دلیل است.

به گزارش مشق صلح، منوچهر غفاری در جلسه شورای برنامه ریزی با قدردانی از تلاش های مجموعه مدیریت شهری اظهار داشت: با این وجود در برخی از حوزه ها باسستی و نقص روبرو هستیم که وظیفه داریم این نواقص را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه حرکت مجموعه مدیریت شهری باید رو به جلو و ارائه خدمات نسبت به گذشته مطلوب تر باشد، خاطرنشان کرد: در یک ماه گذشته نقدهایی به عملکرد حوزه خدمات شهری وارد شد که البته همه این انتقادها مربوط به خود معاونت نیست و معاونین خدمات شهری را هم شامل می شود.

غفاری یادآور شد: نشست های زیادی برای بهبود شرایط برگزار شده اما به نظر می رسد برخی یا به وظایف خود آگاه نیستند یا انگیزه لازم را ندارند.

وی ادامه داد: حذف سطل های زباله که برنامه ریزی آن از دوره های گذشته صورت گرفته یکی از دلایل به وجود آمدن وضع موجود است.

سرپرست شهرداری کرج در بخش دیگری افزود: در حوزه ساخت و سازهای غیرمجاز هم شرایط خوبی وجود ندارد، برخی دوستان اعتقاد دارند تا زمانی که ساخت و ساز و غیرمجاز جرم تلقی نشود امکان جلوگیری نیست اما باید به سمتی برویم که بدون جرم انگاری هم جلوی ساخت و سازها گرفته شود. این توان وجود دارد.

به گفته غفاری؛ حذف ساخت و ساز دو نقشه ای می تواند تا حد زیادی از ادامه این روند جلوگیری کند.

سرپرست شهرداری کرج با اشاره به اقدامات حوزه شهرسازی افزود: پهنه بندی زلزله، تهیه طرح تفصیلی و ساماندهی ورودی های شهر از جمله اقدامات خوبی است که در حوزه شهرسازی در حال انجام است.

غفاری ادامه داد: در حوزه عمرانی نیازمند کار بیشتری هستیم، تعهدات موجود در سازمان ها و مناطق نشان می دهد برای انجام پروژه های عمرانی نیازمند اقدام موثرتری هستیم.

وی در ادامه به دو پروژه بزرگراه شمالی و قطار شهری هم اشاره کرد و گفت: بزرگراه شمالی و قطار شهری دو پروژه مهم مدیریت شهری است. اقدامات خوبی در پروژه قطار شهری انجام شده و تلاش می کنیم تا پایان سال به اهدافِ از پیش تعیین شده دست ییدا کنیم. در پروژه بزرگراه شمالی هم کارهای خوبی مثل نصب عرشه های صندوقه ای پلB1 در حال انجام است اما ضروری است برای تامین منابع مالی آن، فکر اساسی شود.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا