خبرخبر فوریدر شهرورزشیویژهویژه سطح دو

فروغی فردی لایق برای ورزش البرز است

رییس هیات کبدی استان البرز گفت: با انجام کارهای ساختاری در حال تثبیت و گسترش موفقیت های این رشته ورزشی در سطح استان و کشور هستیم.

به گزارش مشق صلح، مجید صولت خاطرنشان کرد: وجود استعدادهای درخشان در ورزش و اخلاق این هیات را به فضایی متفاوت برای رشد قهرمانان تبدیل کرده و تلاش می کنیم با برنامه ریزی مدون در این دو مسیر موفق تر از گذشته باشیم. ادامه دار بودن این نگاه، یعنی پرورش اخلاق کنارِ قهرمانی، مسئله ای است که بسیاری از برنامه ریزی های ما بر اساس آن شکل می گیرد.

وی با بیان اینکه قهرمانی بدون توجه به موضوعات اخلاقی اعتبار چندانی ندارد، اظهار داشت: وظیفه داریم با توجه به هر دوجنبه، به تقویت آینده کشور کمک کنیم. خوشبختانه کبدی استان البرز متشکل از قهرمانان خوش نام و با اخلاق است و از این حیث خدارا شاکریم.

صولت در ادامه با اشاره به تغییر صورت گرفته در بدنه اداره کل ورزش و جوانان افزود: آقای جانعلی زحمت خود را برای ارتقای ورزش استان کشید و از ایشان واقعا ممنونیم. امیدوارم با حضور و تدبیر آقای فروغی شاهد روزهای خوبی برای ورزش البرز باشیم و قطعا هیات کبدی در این راه با همه وجود کنار ایشان خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا