اقلیمخبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

یادگاری ماندگار از روزهای صبر و استقامت

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز: شهیدان و آزادگان نور چشم ما هستند، بی تردید یکی از روزهای ماندگار که هیچ‌ گاه از ذهن و دل ملت ما فراموش نخواهد شد، روز بازگشت سرافراز آزادگان عزیز به میهن اسلامی است.

به گزارش مشق صلح، سلیمان رستمیان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: ۲۶ مرداد سال ۶۹ میهن اسلامی شاهد حضور اولین گروه از آزادگان سرافرازی بود که پس از سال ها اسارت در زندان های رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن گذاشتند.

وی ادامه داد: آزادگان با ایمان راسخ در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و صدای آزادی و استقلال وطن را سر دادند و در راه استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران  تا پای جان ایستادگی کردند.

رستمیان با اشاره به سخنان حضرت امام خمینى(ره) درباره آزادگان گفت: امام راحل نیز فرمودند اگر روزی اسراء برگشتند و من نبودم، سلام مرا به آنها برسانید و بگویید خمینی در فکرتان بود.

این مسئول ادامه داد: مقام معظم رهبرى نیز از آزادگان به عنوان ذخیره بزرگ الهى و یک ثروت عظیم انسانى یاد می کنند که در دست دشمن  اسیر‏ شده بودند.

رستمیان در آخر خاطرنشان کرد: ایثارگران و آزادگان سرمایه‌های های سیاسی و اجتماعی ما هستند که با دفاع از جغرافیای ارضی و سیاسی کشور، میهن عزیزمان را به جایگاه کنونی در عرصه جهانی رسانده‌اند و تکریم این عزیزان وظیفه شرعی و قانونی ماست.

✍️حدیثه ترابی

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا