خبرخبر فوریدر شهرویژهویژه سطح دو

نباید از نیازهای شهروندان غافل باشیم

سرپرست شهرداری کرج: توسعه نیاز است، انجام کارهای عمرانی نیاز است اما اگر از نیازهای اساسی و مطالبات مردم غافل باشیم از اهدافِ اصلی مان دور خواهیم شد.

به گزارش مشق صلح، منوچهر غفاری سرپرست شهرداری کرج در آیین افتتاحیه پروژه های «زمین چند منظوره ورزشی اسلام آباد» و «پارک واقع در خیابان ماندانا» اظهار داشت: میزبان برنامه امروز خود شهروندان هستند، اعتقاد دارم کار بزرگی نشده و برگزاری آین افتتاحیه ها برای برقراری ارتباط منطقی با شهروندان است و ارائه گزارش به منظور هر آنچهدر مجموعه مدیریت شهری اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه توسعه تنها در کارهای عمرانی خلاصه نمی شود، خاطرنشان کرد: توسعه شهر هم می تواند در سطح باشد و هم در ارتفاع و بلندمرتبه سازی، اعتقاد دارم توسعه زیرساخت ها و توجه به نیاز شهروندان و مطالبات مردم هم توسعه است.

به گفته سرپرست شهرداری کرج، توجه به موضوعات فرهنگی وحل معضلات ترافیکی یعنی توسعه.

وی ادامه داد: نگاه شورا در کنار نیازهای عمرانی به موضوعات اینچنینی معطوف است.

غفاری گفت: توسعه نیاز است، انجام کارهای عمرانی نیاز است اما اگر از نیازهای اساسی و مطالبات مردم غافل باشیم از اهدافِ اصلی مان دور خواهیم شد.

سرپرست شهرداری کرج یادآور شد: افتتاح پروژه امروز هم محصول همین نگاه است، توجه به نیازهایِ قشر نوجوان و جوان و تزریق شور و نشاط، یک فضای پِرت شهری به فضایی کارآمد تبدیل شده، پارک خیابان ماندانا هم چنین وضعیتی دارد.

وی اظهار کرد: در فاصله زمانی کوتاه و با صرف هزینه های معقول این فضاها به ثمر نشست.

وی گفت: همه زحمات این پروژه ها را همکاران من در مجموعه مدیریت شهری و همینطور آقای سعیدی شهردار سابق کشیدند و من نقشی نداشتم.

سرپرست شهرداری کرج ادامه داد: به عنوان یک شهروند خوشحال هستم که این پروژه ها به بهره برداری رسید، قطعا به کارهایی از این دست بیش از گذشته توجه خواهد شد.

غفاری با اشاره به موضوعات فرهنگی نیز یادآور شد: در حوزه فرهنگی هم سازمان فرهنگی و سیما منظر برنامه های خوبی در دهه ولایت تدارک دیده اند، ۴۰ جشن در ۴۰ نقطه شهر برگزار می شود. امیدوارم توانسته باشیم فضای خوبی در این ایام برای شهر و شهروندان ایجاد کنیم.

وی در پایان گفت: همه تلاش ما جلب رضایت شهروندان خواهد بود.

 

محسن فراغت

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا