خبردر شهرویژه سطح دو

لبخند ایتام، رویایی به حقیقت پیوسته

مجید رحمانی مدیر عامل موسسه خیریه لبخند ایتام ضمن اشاره به تاریخچه و فعالیت های این مجموعه در سال های اخیر و نحوه خدمت رسانی این موسسه گفت:خیریه لبخند ایتام تنها موسسه ای است که در کنار تهیه بسته های معیشتی به توانمندسازی و آموزش مهارت های ویژه کودکان توجه میکند.

به گزارش مشق صلح به نقل از خبرگزاری آنا، نشست خبری ویژه خیریه لبخند ایتام به منظور شناسایی ظرفیت های این خیریه، آشنایی با فعالیتهای این مجموعه، آموزش، توانمندی و تبیین آینده ای روشن با حضورجمعی از خبرنگاران برگزار گردید.

مدیر عامل موسسه خیریه لبخند ایتام گفت: کودکان تحت حمایت این مرکز، تا کامل شدن فرایند رشد، تحت نظراین موسسه خواهند ماند و تا زمانی که آسودگی خاطر ار شرایط آن هاحاصل نشود، پیگیری روزانه آن ها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در دوران کرونا‌، پخش دائم لوازم بهداشتی و درمانی برای حفظ جان کودکان، از برنامه های این مجموعه بود و بعد از ریشه کن شدناین بیماری منحوس، برگزاری کلاس های حضوری، برنامه های علمی وفرهنگی شامل نقاشی، موسیقی و عروسک سازی با حضور اساتید مطرح و برجسته کشور ، به صورت رایگان برای کودکان در حال برگزاری است وامید داریم شاهد درخشش کودکان در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری باشیم.

این مسئول همچنین در رابطه با نحوه به سرپرستی گرفتن این کودکان وفرایند های اداری این موسسه، گزارشی ارئه داد و گفت: خیریه لبخند ایتام با اهدا بیش از 2000 عدد تبلت وبسیاری از لوازم التحریر آموزشی و کمک درسی علاوه برتهیه بسته های معیشتی کودکان محروم منطقه را دردستور کار خود قرار داده و در ادامه تحصیل یاری کرده است

گفتنی است این موسسه بالغ بر دو هزارنفر کودک وحدود هفت هزار و پانصد نفر از اعضای خانواده کودکان ودر مجموع هفت هزارو پانصد نفر از کودکان وخانواده های آنان را تحت پوشش حمایتی خیریه لبخند ایتام قرار داده است.

منبع/ خبرگزاری آنا

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا