اقلیمخبرخبر فوریسیاسیویژهویژه سطح دو

اشتغال بین رشته ای و دانش بنیان در دانشگاه

اولین رویداد برسی چالشها و راهکارهای اشتغال زایی دانش بنیان علوم زمینی در دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

به گزارش مشق صلح، صبح روز پنج شنبه ۱۹ خرداد ماه رویداد یک روزه با موضوع برسی چالشها و فرصت های اشتغال زایی با حضور اساتید شاخص ملی و بین المللی در دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

در این مراسم اساتید دانشگاه از جمله دکتر عزیزالله حبیبی رئیس دانشگاه، دکتر علی خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم میثاقی عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی و مدیر رویداد اشتغالزایی حوزه زمین شناسی، محمد نخعی رئیس دانشکده زمین شناسی دانشگاه خوارزمی ، قاسم زاده رئیس هیات مدیره انجمن ژئومکانیک نفت ایران و رئیس دانشگاه علوم زمین شناسی دانشگاه خوارزمی در خصوص ظرفیت های موجود در اشتغال با توجه به شعار سال جاری به تولید دانش بنیان و اشتغال زایی سخنرانی کردند.

دکتر عزیزالله حبیبی، رئیس دانشگاه خوارزمی در طی این مراسم گفت: برگزاری رویدادهای علمی و اشتغالزایی اتفاق ارزشمندی در فرهنگ دانشگاهی است زیرا اساتید و دانشجویان وارد فضای مسئله یابی پس از آموزش و پژوهش می شوند.

حبیبی ادامه داد: این چنین رویدادهای اشتغالزایی می توانند جریان ساز در جامعه باشند و مراکز صنعتی، دانشجویان و اساتید را با خود همراه کنند، همچنین  دانشگاه های ما آماده خدمت به کشور هستند و امید است شایستگی خود را در خدمت به جامعه به کار بگیرند.

دکتر حسن قاسم زاده با اشاره به فعالیت انجمن علمی ژئومکانیک نفت ایران گفت: این انجمن به عنوان مرجع علمی ژئومکانیک نفت کشور با هدفت متمرکز نمودن توان علمی، فنی و‌ بومی سازی فناوری های مرتبط با کاربرد گرایش بین رشته ای ژئومکانیک مخازن هیدروکربوری تشکیل شده است.

گفتنی است این انجمن در سال ۱۳۹۲ رسما وارد جامعه علمی کشور شده است.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا