اقلیمخبرخبر فوریسیاسیویژهویژه سطح دو

61 محله آسیب پذیر در البرز

استاندار البرز گفت: ۵۵ محله آسیب پذیر در قرارگاه اجتماعی این استان به صورت هدف و پایلوت مد نظر بودند که ۱۱ محله دیگر نیز به این تعداد اضافه شد.

به گزارش مشق صلح، مجتبی عبداللهی روز پنجشنبه در نشست قرارگاه اجتماعی استان البرز افزود: محرومیت زدایی و فقرزدایی از مناطق کمتربرخوردار و آسیب پذیر استان، بزرگترین هدف قرارگاه اجتماعی استان است.

وی گفت: اکنون باید مجموعه مسوولان مربوطه و فرمانداران شهرستان ها با اهتمام ویژه ای در خصوص اجرای اهداف قرارگاه در ۶۶ محله مورد نظر اقدام کنند و نتایج عملکرد خود را به قرارگاه مرکزی گزارش دهند.
استاندار البرز بیان داشت: باید عملیاتی و میدانی اقدام کنیم چراکه محرومیت زدایی از محله ها و ساماندهی مناطق هدف باید نمود عینی و محسوس داشته باشد.

وی افزود: مدیران محله ها باید مشخص شوند و با آگاهی کامل از مسوولیت های خود و هماهنگی با قرارگاه در محله ها فعالیت داشته باشند.
عبداللهی گفت: باید کارگروه انتقال زندان ها هر چه سریع تر راه اندازی شود و طی نشستی با وزیر دادگستری برای اقدامات بعدی تصمیم گیری و برنامه ریزی شود.

وی ادامه داد: نگاه مجموعه خیرین در حوزه های مختلف در ۶۶ محله هدف به کمبودها و مشکلات معطوف شود.

استاندار البرز گفت: مدارس دخترانه در محله های هدف، بعد از ظهرها به ورزش بانوان اختصاص داده شود و در این زمینه آموزش و پرورش و ورزش و جوانان برنامه ریزی داشته باشند.

وی با اشاره به موضوع توزیع عادلانه یارانه ها و اهداف شجاعانه دولت در این راستا، افزود: هر کدام از ما وظیفه داریم که مردم را از این طرح که به نوعی جراحی اقتصادی محسوب می شود، آگاه کنیم.
عبداللهی گفت: به طور قطع تمام این تصمیمات به نفع مردم خواهد بود چراکه تاکنون در زنجیره توزیع، کمترین بهره از  یارانه ها برای مردم بود.
وی افزود: همانطور که پیش بینی می شود، در روند این ساماندهی تغییر نرخ را در بازار خواهیم داشت ولی آنچه که مشخص است، نحوه جبران آن نیز در قانون پیش بینی شده است.

استاندار البرز گفت: امید است با عادلانه سازی یارانه ها شاهد رضایتمندی روز افزون مردم باشیم.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا