خبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

معاون وزارت کشور: مرزهای شرقی ایران امن است

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با رد اخباری مبنی بر ناامن بودن مرزهای شرقی کشور، گفت: خلاف برخی دسیسه‌های دشمنان در ناامن جلوه دادن مرزها، هیچ تغییر وضعیت امنیتی در مناطق شرقی وجود ندارد.

به گزارش مشق صلح، سید مجید میر احمدی در واکنش به بازنشر مصاحبه معاون وقت دادستان استان کرمان در بستر فضای مجازی، مبنی بر کشف سلاح‌های نیمه سنگین و گلوله‌های ضدهوایی، گفت: این مصاحبه‌ مربوط به معاون دادستان کرمان در سال ۹۷ بوده است.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ادامه داد: سلاح های کشف شده هم مربوط به باند قاچاقچیان  مواد مخدر  و اشرار بوده است.

میراحمدی هم زمانی انتشار این مصاحبه با فیلم فاقد صحت از هجوم آوارگان افغانستانی به سمت مرزهای ایران را یک عملیات روانی دشمنان انقلاب دانست و گفت : این موضوع نشان از یک جریان‌سازی برای القای ناامنی در مرزهای کشور و ایجاد ذهنیت منفی نسبت به اتباع قانونی  افغانستانی مقیم در داخل ایران دارد.

وی اضافه کرد: البته اینکه تعدادی از اتباع افغانستان به صورت غیر مجاز در تلاش برای ورود به مرزهای ایران هستند، موضوع جدیدی نیست.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: هیچ تغییر وضعیتی که نشان از توسعه ناامنی در مرزها باشد وجود ندارد و برعکس، امروز روند انسداد و مراقبت مرزها با همت و تلاش نیروهای مسلح ، مرزبانی و کمک دولت، رو به پیشرفتی  دارد و تلاش بر این است با اقدامات تحولی، به سرعت و در کوتاهترین زمان ممکن، به نقطه اطمینان بخش برسد.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا