اقلیمخبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

تکمیل هرچه سریع‌ تر طرح تفصیلی جدید

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه در حوزه معماری و شهرسازی از ظرفیت‌های دانشگاهی استفاده خواهیم کرد، گفت: نشست‌های نیز توسط مرکز پژوهش شورای شهر برگزار شده است.

به گزارش مشق صلح، حسین مهاجری با اشاره به اهمیت طرح تفصیلی، اظهار کرد: این طرح بر اساس معیارها و ضوابط کلی طرح جامع شهر تهیه شده و نحوه استفاده از زمین‌های شهر را مشخص می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طرح تفصیلی جدید شهر کرج توسط مشاور در حال بررسی است، گفت: این طرح امسال تکمیل و برای ادامه پروسه به ارگان‌های مربوطه ارجاع داده می‌شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر کرج اضافه کرد: در حال حاضر اقداماتی از جمله پهنه‌بندی، تراکم‌ها و مسائل ریز فنی و تخصصی در حال بررسی و انجام است.

مهاجری در بخش دیگری با بیان اینکه جلسه با مشاورین طرح هر هفته برگزار می‌شود، گفت: در این جلسات جزئیات مطرح و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اهمیت تکمیل هرچه سریع‌تر طرح تفصیلی جدید، گفت: در بودجه ۱۴۰۱ برای تحقق این مهم اعتبار اختصاص یافته است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر کرج ابراز امیدواری کرد تا پایان امسال ۱۴۰۱ این طرح از سوی مشاورین تکمیل و آماده ارجاع به ارگان‌های مربوطه شود.

مهاجری در ادامه با تاکید بر اینکه در حوزه معماری و شهرسازی از ظرفیت‌های دانشگاهی استفاده خواهیم کرد، گفت: نشست‌های نیز توسط مرکز پژوهش شورای شهر برگزار شده و مطالعاتی نیز در حال انجام است.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا