اقلیمخبر

تشدید نظارت بر داروخانه های شبانه روزی و روزانه

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی البرز از بازدیدهای سرزده در شبانه روز از داروخانه های روزانه و شبانه روزی توسط معاون، مدیریت اداره دارو و فراورده های بیولوژیک و کارشناسان واحدهای مختلف خبر داد.

به گزارش مشق صلح، دکتر نفیسه خسروی معاون غذا و دارو استان البرز بانظر به اهمیت موضوع خدمات رسانی در ایام قبل تعطیلات و ایام تعطیلات نوروز گفت: معاونت غذا و دارو استان البرز برنامه نظارت و بازدید سر زده خود را بر داروخانه های استان و داروخانه های بیمارستان ها و شرکتهای دارویی برنامه ریزی کرده است.

وی ادامه داد: این برنامه از تاریج ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ لغایت ۱۴۰۱/۱/۱۵ ادامه خواهد داشت و حوزه معاونت غذا و دارو در این ایام با کشیکهای حضوری در بخشی از واحدها و خدمات رسانی و مشاوره به صورت انکال در بخشهایی دیگر در جهت ارائه خدمات به هم استانی های گرامی حضور فعال خواهند داشت.

خسروی گفت: نظارت دقیق بر داروخانه ها به منظور بررسی روند کارهای اجرایی و نحوه ارائه خدمات صورت می گیرد.

وی در خصوص  کلیه بازدید های انجام شده، گفت: به غیر از بررسی موارد تخصصی در داروخانه ها ، حضور مسول فنی در شیفتهای صبح ، عصر و شب، نحوه اجرای طرح نسخ الکترونیک، بررسی داروهای مجاز برای فروش توسط داروخانه ها، روش نگهداری و انبارش داروها، نحوه استفاده از سامانه های ttac و ثبت داروهای قابل فروش و همچنین نحوه نگهداری و امحاء داروهای تاریخ مصرف گذشته بررسی میگردد.

معاون غذا و دارو در آخر افزود: امید است با حمایت خداوند متعال بتوان در جهت ارامش خاطر مردم محترم استان گامی بلند برداشت.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا