خبرخبر فوریورزشیویژهویژه سطح دو

قهرمانی بدونِ چشم

سرمربی تیم استقلال: یزدانی و مرادمند بازیکنان مورد علاقه و مثل چشمانم بودند، به خاطر آن‌ها هم که شده قهرمان می‌شویم.

به گزارش مشق صلح، فرهاد مجیدی در نشست خبری قبل از بازی مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: بازیکنانم از هر نظر شایسته‌ هستند، با وجود مشکلات خیلی زحمت می کشند و با تمام وجود کار می کنند. افتخار می‌کنم سرمربی تیم بزرگی مثل استقلال هستم. هدف ما قهرمانی است.

وی افزود: بازیکنان استقلال با وجود مشکلات روز به روز عملکرد بهتری ارائه می کنند و این موضوع توقع ها را بالا برده است.

سرمربی استقلال در ادامه با اشاره به جداشدنِ دو بازیکن این تیم بخاطر انجام خدمت مقدس سربازب، گفت: یزدانی و مرادمند بازیکنان مورد علاقه و مثل چشمانم بودند. به خاطر آن‌ها هم که شده قهرمان می‌شویم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم و به آن‌ها افتخار می‌کنم که برای سربلندی استقلال تلاش می‌کنند.

او درباره سیلوا، مدافع جدید برزیلی استقلال، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات بسته شده بود و باید بازیکن آزاد جذب می‌کردیم، مقداری محدودیت داشتیم و به این نتیجه رسیدیم این بازیکن می‌تواند به ما کمک کند.

سرمربی استقلال درباره تقابل تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی سختی برای ماست. گل‌گهر، تیم بسیار خوبی است و بازی حساسی داریم. در این بازی‌ها موقعیت کمتر ایجاد می‌شود و تیمی برنده است که بتواند از موقعیت‌های خود استفاده کند. در این چند روز با بازیکنان صحبت کردم. نباید مسائل پیرامونی تمرکز تیم را به هم بزند. ما به پیروزی نیاز داریم و باید باهوش مقابل گل گهر بازی کنیم و امیدواریم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

استقلال فردا (یکشنبه) از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان گل گهر خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا