خبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

پیش بینی و پیشگیری مهمترین اهداف پدافند غیرعامل

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: پیش بینی و پیشگیری از بزرگترین اهداف پدافند غیرعامل در کشور است و براین اساس طرح جامع پدافند غیرعامل در کشور و به تفکیک در استان ها تهیه و تدوین شده است.

به گزارش مشق صلح، سردار رسول رحیمی در جلسه شورای پدافند غیرعامل البرز که روز یکشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه البرز، استانی استراتژیک و مهم در کشور است، افزود: اهمیت و حساسیت هایی که در استان تازه تاسیس البرز وجود دارد بسیار کم نظیر و نیازمند توجه است.

وی با اشاره به اوج گیری کرونا در سویه امیکرون، ادامه داد: از تمامی مدیران و مسئولان استان در جایگاه های مختلف درخواست دارم که مردم را از مخاطرات این سویه آگاه کنند و اجازه ندهند با عادی انگاری شاهد افزایش مرگ و میرها باشیم.

رحیمی با بیان اینکه البرز جزو قطب های بزرگ صنعتی و جمعیتی کشور است، گفت: همچنین ضرورت دارد که طرح شهید سلیمانی با جدیت بیشتری اجرایی شود.

وی افزود: پیش بینی و پیشگیری از بزرگترین اهداف پدافند غیرعامل در کشور است و براین اساس طرح جامع پدافند غیرعامل در کشور و به تفکیک در استان ها تهیه و تدوین شده است.

این مسئول گفت: دستورالعمل های اجرایی طرح جامع در قالب یازده کارگروه برای استان ها ابلاغ شده و البرز، استانی بسیار حساس است که باید در این راستا با اهتمام بیشتری وارد عمل شود.

وی افزود: البرز جزو اولین استان هایی بود که طرح جامع را رونمایی کرد ولی در اجرا عملکرد قابل قبولی نداشته که امید است با حضور دکتر عبداللهی استاندار محترم البرز روند امور نظم و اهمیت بیشتری پیدا کند.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا