خبرخبر فوریویژهویژه سطح دویادداشت

زمستان گذشت و بهار آمد!

با عزل عزیزی خادم سرپرستی فدراسیون فوتبال به سراجی رسید!

به گزارش مشق صلح، بعد از حاشیه های مدیریتی عزیزی خادم و تصمیم هیات رییسه برای عزل وی، بالاخره صبح ۲۸ بهمن ماه این اتفاق افتاد و در رویکردی کم سابقه، با رای اعضای هیات رییسه، رییس فدراسیون فوتبال برکنار شد.

ردیف کردن ۴۳ مورد تخلف از سوی هیات رییسه برای عزل زودهنگام به خوبی نشان می دهد عزیزی خادم به خیالِ ماندگاری چهار ساله بدون توجه به خواستِ هیات رییسه کار کرده اما سرانجام شد آنچه نباید و او برکنار شد، برکناری ای چنان سریع و غیرمنتظره که خود او و حلقه ی دوستانش هم تصور نمی کردند در آخرین روزهای بهمن ۱۴۰۰ به سرانجام برسد، اما رسید.

اما بعد از برکناری عزیزی خادم هیات رییسه برای سرپرستی فدراسیون دست به انتخاب زد و سکانِ سرپرستی فدراسیون را به فردی سپرد که رزومه مدیریتی قابل دفاعی نداشت. سراجی. یکی از خودشان. او که در حال حاضر علاوه بر عضویت در هیات رییسه فدراسیون فوتبال مدیریتِ باشگاه سایپا را هم برعهده دارد در مدت فعالیت خود موفق شده تیم فوتبال و اخیرا تیم والیبال سایپا را لیگ یکی کند و باید دید این رویکرد در مدتِ سرپرستی او می تواند فدراسیون را با چالش هایی مشابهِ چالش سایپا روبرو کند یا قبل از رخدادهای ناگوار، فردی کاردان هدایت فدراسیون را برعهده خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

 

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا