اقلیمخبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

حل مشکل بیمارستان فردیس با تخصیص اعتبار ۳۰ میلیاردی

استاندار البرز: با رایزنی صورت گرفته ۳۰ میلیارد برای حل مشکل اعتباری بیمارستان فردیس از محل ستاد هدفمندی یارانه ها تخصیص یافت.

 به گزارش مشق صلح، مجتبی عبداللهی در جلسه ویژه بررسی رفع موانع پروژه بیمارستان های دولتی و خصوصی شهرستان فردیس که روز چهارشنبه در سالن جلسات حوزه استاندار با حضور پیمانکاران و مسئولان مربوطه برگزار شد، افزود: در خصوص پروژه بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی دولتی در فردیس دیگر هیچ عذر و بهانه ای را نمی پذیریم و اگر روند کار این بیمارستان طبق زمانبندی دقیق پیش نرود، با پیمانکار برخورد سخت اما قانونی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: ظرف ۳ ماه پنج جلسه تخصصی برای بررسی امور پروژه بیمارستان فردیس برگزار کردیم و در این جهت پیمانکار چند مرتبه بدعهدی کرده و کمبود اعتبار را بهانه قرار داده از این رو اعتبار ویژه ۳۰ میلیارد تومانی از محل ستاد هدفمندی یارانه ها ظرف ۷۲ ساعت تخصیص پیدا کرد.

عبداللهی گفت: پیمانکار طی تعهد کتبی، اعلام کرد که از امروز به صورت تمام وقت (حتی در تعطیلات نوروز) به فعالیت خود ادامه دهد و زمان بهره برداری را نیز پایان خرداد سال آینده اعلام کرد.

وی افزود: این آخرین اخطار برای پیمانکار است و تا زمان بهره برداری روند پروژه به صورت هفتگی رصد می شود.

استاندار البرز گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان مکلف است که در این مدت نسبت به تجهیز بیمارستان اقدام کند.

وی افزود: در خصوص بیمارستان های خصوصی آرین با ۷۰ و به آفرین با ۲۱۰ تخت در فردیس نیز نشست اختصاصی برگزار شد و موانع موجود مورد بررسی قرار گرفت و طی مصوبه ای مقرر شد که با همکاری بانک های عامل، شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی مشکلات موجود رفع شود.

عبداللهی گفت: همچنین هیات مدیره و پیمانکاران این دو مجموعه نیز متعهد شدند در نیمه اول سال ۱۴۰۱  پروژه های خود را برای بهره برداری آماده کنند.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا