اجتماعیاقلیمخبرخبر فوریدر شهرسیاسیویژهویژه سطح دو

ملاقات مدیران البرز با ۸ هزار شهروند

استاندار البرز: مجموعه مدیران اجرایی البرز طی ۳ ماه با هشت هزار نفر از شهروندان دیدار داشته اند.

به گزارش مشق صلح، مجتبی عبداللهی در جلسه هم اندیشی نهاد ریاست جمهوری درخصوص ارتباطات مردمی استانداران سراسر کشور که روز یکشنبه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: طبق راهبردهای دولت مردمی سیزدهم دیدارهای چهره به چهره با مردم شریف استان به طروق مختلف در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: سه شنبه هر هفته بعنوان نماینده عالی دولت در استان با مردم دیدار و گفتگو دارم و در ابلاغی از فرمانداری ها، دستگاه های اجرایی و شهرداری های استان خواسته ام که این اقدام را در دستور کار خود قرار دهند.

عبداللهی گفت: همچنین هر هفته با همراهی جمعی از مدیران استان در نمازهای جمعه نقاط مختلف استان حاضر می شویم و پس از اقامه نماز در میز خدمت حضور می یابیم و از نزدیک با مردم گفتگو می کنیم.

وی افزود: در این دیدارها مشکلات و مطالبات مردمی را از نزدیک مورد بررسی قرار گرفته و برای حل آنها چاره اندیشی و دستور لازم صادر می شود و روند رسیدگی به آنها نیز توسط اداره کل بازرسی استان رصد خواهد شد.

استاندار البرز گفت: سلسله دیدارهایی نیز با گروه های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و… مانند هنرمندان، سازمان های مردم نهاد، احزاب فعال قانونی، فعالان اقتصادی و… برگزار شده است.

وی افزود: ارتباط نزدیک با مردم دستاوردهایی داشته است که می توان آگاهی از مشکلات جامعه و اقشار آسیب پذیر و همچنین فسادستیزی در بدنه دستگاه ها را نام برد.

عبداللهی اضافه کرد: سایر مسئولان استان نیز به تبع از این اقدام، دیدارهای خود را گسترده کرده و در مجموع هم افزایی خوبی بین مسئولان در استان البرز وجود دارد.

وی گفت: ضرورت دارد که برای تسهیل و تسریع در ارتباط با مردم، بسترهایی همچون سامد (سامانهارتباطات مردمی دولت) با شماره ۱۱۱ بروز رسانی شود و ساختار نوینی داشته باشد.

استاندار البرز افزود: طی سه ماه مجموع مدیران استان البرز هشت هزار دیدار مردمی داشته اند و بنده نیز بعنوان استاندار در قالب دیدارهای مردمی روزهای سه شنبه حدودا با ۵۰۰ تن به صورت چهره به چهره دیدار و گفتگو داشته ام.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا