اقلیمخبرخبر فوریدر شهرورزشیویژهویژه سطح دو

اخراج شیری برای هواداران خوب بود اما برای تیم، نه

پرسپولیسِ لیگ بیستم مظلوم ترین و در عین حال دوست داشتنی ترین پرسپولیس ادوار است.

به گزارش مشق صلح، احسان خرسندی بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این روزهای تیمِ یحی در لیگ بیستم، شانس این تیم برای تکرارِ ششمین قهرمانی و نحوه ی جدایی مهدی شیری صحبت های جالبی عنوان کرد.

این گفت و گو را بخوانید.

دوست داریم نظرتون رو درباره وضعیت پرسپولیس بدونیم، این شرایطی که داره سپری می شه، باز و بسته شدن مداوم پنجره نقل و انتقالات و عدم توانایی در خرید بازیکن یا حتی معاوضه بازیکن. به نظر تو ین اتفاق ها چقدر طبیعیه

شرایط این روزهای پرسپولیس عجیب و غریب است، بی تدبیری سال های گذشته امروز گریبان باشگاه را گرفته و این اصلا اتفاق خوشایندی نیست. با این که زیاد هم با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات بیگانه نیستیم اما وضعیتی که امروز تجربه می کنیم بی سابقه است، باز و بسته شدن لحظه ای پنجره. شرایط به قدری اسفبار شده که تیم های پایه هم شرایط خوبی ندارند و در جذب بازیکن عملکردِ خوبی نداشتند که این موضوع متاثر از تیم بزرگسالان است. لیگ امسال چند مدعی تا بنِ دندان مسلح دارد که این موضوع امکان معاوضه بازیکن ها را دشوار کرده و تیم ها به راحتی اجازه جدایی به بازیکنان خود نمی دهند!

اخراج مهدی شیری از پرسپولیس رو چطور ارزیابی می کنی، اگه سرمربی بودی این کارو می کردی یا نه

درباره اخراج مهدی شیری، به نظر این تصمیم فنی نبوده و موضوع در اصل چیز دیگری است. عملکرد سال های اخیر شیری به لحاظ فنی ضعیف نبوده و اگر به این دلیل در این زمان از تیم کنار گذاشته شده یحیی تصمیم اشتباهی گرفته است. باید به دنبال اتفاقاتِ بعد از بازی با فولاد بود که در رختکن چه شرایطی حاکم بوده که به این تصمیم منجر شد. بعید به نظر می رسد یحیی بخاطر مسائل فنی چنین تصمیمی گرفته باشد. اخراج شیری شاید برای هواداران اتفاق خوبی بود اما برای تیم، نه! اگر مربی بودم بخاطر اشتباه فردی، حتی اگر مکرر هم باشد بازیکنی را (در این موقع از فصل) اخراج نمی‌کردم.

پرسپولیس امسال قهرمان میشه 

تیم یحیی امسال مظلوم ترین پرسپولیسِ ادوار است بدون شک، پرسپولیس بازیکنانی را در اختیار دارد که قطعا بازیکنان درجه یک تیم های خودشان نبودند اما در پرسپولیس هستند و همه انتطار قهرمانی دارند. به نظرم در کنار مظلومترین باید عنوان دوست داشتنی ترین پرسپولیس تاریخ را هم به تیم یحیی بدهیم که با همه وجود برای موفقیت تلاش می کنند. برای قهرمانی کار بسیار سختی داریم اما همچنان اعتقاد دارم پرسپولیس بختِ نخست قهرمانی خواهد بود. باید ببینیم در روزهای پایانی و در بازی های رودررو چه اتفاقاتی رقم می خورد.

پیگیری برای عزل عزیزی خادم رییس فدراسیون توسط اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال، در اینباره هم صحبت کن!

امیدوارم همه ی اتفاق ها به نفع فوتبال باشد. باید ببینیم هدفِ اعضای هیات رییسه چه بوده، تصور می کنم زمان این موضوع را مشخص می کند.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا