خبرخبر فوریورزشیویژهویژه سطح دو

اداره کل ورزش و جوانان از جوسازی بپرهیزد / شهرداری کرج همواره حامی ورزش بوده

شهرداری کرج بنا بر حکم قطعی مراجع قضایی برای صیانت از اموال بیت المال و حقوق شهروندان جهت تحویل و باز پس گیری ملک خود که اساساً متعلق به سازمان فرهنگی ورزشی و عموم شهروندان است، اقدام کرده است.

به گزارش مشق صلح، سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج به مسائل پیش آمده درخصوص مجموعه ورزشی شهید مطهری واکنش نشان داد.

در این پیام آمده؛

بسمه تعالی

همانگونه که از نام سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج و شرح وظایف و چگونگی عملکرد این حوزه واضح و مبرهن می باشد، یکی از متولیان حوزه ورزش، اوقات فراغت و سلامت شهروندان، مجموعه مدیریت شهری و در ذیل آن سازمان فرهنگی است.

این سازمان علاوه بر فعالیت‌های مختلف در خصوص موضوعات فرهنگی و اجتماعی، دارای بیش از ۲۰ مجموعه ورزشی گوناگون است که در رشته های مختلف تحت نظارت این سازمان در حال فعالیت و خدمت رسانی به عموم شهروندان می باشد.

شرح ماوقع اقدام روز شنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ شهرداری کرج: شهرداری کرج بنا بر حکم قطعی مراجع قضایی برای صیانت از اموال بیت المال و حقوق شهروندان محترم کرج، جهت تحویل و باز پس گیری ملک خود که اساساً متعلق به سازمان فرهنگی ورزشی و عموم شهروندان می باشد اقدام نموده است. این اقدام با هدف در اختیار گرفتن مجموعه ورزشی مطهری توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج و برنامه ریزی لازم جهت گسترش فعالیت های ورزشی مختلف و همچنین ارائه خدمات بهتر به عموم شهروندان (اعم از بانوان و آقایان) صورت گرفته که با هماهنگی عوامل قضایی و رای صادره قطعی از طریق مراجع قانونی انجام خواهد شد.

از طرفی جوسازی مجازی اداره کل ورزش و جوانان در خصوص پلمپ مجموعه ورزشی مطهری، چیزی جز عدم هم افزایی دستگاههای اجرایی و خدمت‌رسان به مردم و عدم انجام وظایف ذاتی آن حوزه نبوده و اخلالی در اجرای حکم قانونی برای صیانت از اموال مردم نخواهد داشت و شهرداری کرج هیچگونه قصد و نیتی در راستای پلمپ ورزشی یادشده را ندارد و فعالیت ها کمافی السابق انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است شهرداری کرج به عنوان حامی همیشگی ورزش در سالهای گذشته و سال جاری دارای تیم های محبوب و عنوان دار (تنیس روی میز در لیگ برتر کشور و تیم فوتبال با قهرمانی در استان البرز) بوده و دارای اهداف و برنامه های ورزشی مدون و زمانبندی شده برای عموم مردم شهر کرج، می باشد و این امر از اولویت های مجموعه مدیریت شهری، شهرداری کرج و سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا