خبرخبر فوریورزشیویژهویژه سطح دو

محمدرضا اکبریان: همواره به دنبال عدالت بودم

باعث افتخارم است که با داورانی بزرگ و جهانی، مربیانی گرانقدر و بازیکنانی محبوب و تاریخ ساز هم دوره بوده و بارها برایشان قضاوت کردم.

به گزارش مشق صلح، محمدرضا اکبریان داور برجسته فوتبال کشورمان در پیامی با دنیای داوری خداحافظی کرد.

با سلام و احترام
*قضاوت فقط شایسته خداست۰بنویسید به دیوار سکوت عشق سرمایه هر انسان است.

بعد از ۲۵سال داوری در میادین مختلف و داشتن خاطرات تلخ و شیرین از جامعه فوتبال و هواداران این ورزش بی نظیر و دوست داشتنی ، دل کندن از دنیای قضاوت برایم بسیاربسیار سخت است. به هر حال هر آمدنی رفتنی دارد اما چگونه رفتن بسیار مهم است و چقدر خوب است که بتوانیم بهترین زمان را در بهترین شرایط انتخاب کنیم . داوری را با تمام وجود دوست داشته و دارم ، به واسطه داوری اکثر نقاط ایران عزیز و این سرزمین پهناور را دیده ام، با مردمان خوب و نجیب مناطق مختلف آشنا شدم، با بزرگان و دوستانی ارزشمند هم کلام و همراه شدم و چه بسیار از آنها آموختم. بسیار خوشحالم که در این راه سخت و طولانی ذره ای لغزش نداشتم و همواره بدنبال عدالت بودم و خدا را شاکرم که در تمام این سالها همیشه و هرلحظه از یادش غافل نبودم و او هم مرا مورد لطف و مرحمت خود قرارداد تا بتوانم از پس تصمیم های سخت برآیم.بسیار خوشحالم که ادب ، احترام و اخلاق همواره سرلوحه کارم بود.
قطعا باعث افتخارم است که با داورانی بزرگ و جهانی ، مربیانی گرانقدر و بازیکنانی محبوب و تاریخ ساز هم دوره بوده و بارها برایشان قضاوت کرده ام.
آرزوی موفقیت و شادکامی دارم برای تمامی مدیران ، داوران ، مربیان ، بازیکنان ، تماشاگران ، اصحاب جراید و اهالی فهیم فوتبال و از تمامی آنها بابت همراهیشان سپاسگزارم.

تشکر ویژه دارم از پدر و مادرم ، تشکر صمیمانه از همسر مهربانم و فرزندان عزیزم بابت حمایت و زحماتشان ، تشکر از همه بستگان ، دوستان ، بزرگان داوری ، داوران فرهیخته و ارزشمند و همکاران خوبم در گروه مپنا که همیشه مورد حمایت ، لطف و محبت آنها بوده ام.برای تمامی مردم سرزمینم سلامتی ، سعادت و آرامش آرزومندم.

محمدرضا اکبریان ۱٨ بهمن ۱۴۰۰

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا