اقلیمخبرخبر فوریورزشیویژهویژه سطح دویادداشت

روزی که ورزشِ البرز زمین خورد!

برگزاری بازی امروز استقلال و هوادار در ورزشگاه انقلاب کرج به خوبی عیار ورزش استان البرز را نشان داد. سردرگم و بی برنامه!

به گزارش مشق صلح، آنچه از بازی استقلال و هوادار به میزبانی ورزشگاه انقلاب کرج رویِ زمین ماند و کسی جرات برداشتن آن را ندارد، حاشیه است، حاشیه هایی که تصویرِ بزرگی از “زمین خوردن ورزش البرز،” به دیوار آن میخ شد.

عجز در کنترلِ ورزشگاه، ناتوان در مهار افراد و ایجاد هرج و مرج. به عبارتی، “نبودِ مدیریت.” در شرایطی که کشور با چالش اُمیکرون روبروست (بدون تماشاگر بودن بازی ها به همین دلیل است) این بلبشو به‌خوبی دستِ مدیریت ورزش البرز را نشان داد، دست هایی بالا بُرده شده، مدیریتی که نمی داند کجاست و چه باید بکند!

و از آنطرف آماده نبودن زمین. ناکارآمدی می تواند داشته ها را هم به ردیفِ نداشته ها سنجاق کند و امروز هم، چنین شد. ورزشگاهی که از بازی های باشگاهی، ملی و آسیایی (به درستی) میزبانی می کرد امروز از پسِ خودش هم بر نمی آید، و عجز می تواند چنین تعریفی باشد.

سرمربی استقلال پس از بازی، در کنفرانس مطبوعاتی اینچنین از کیفیت زیرساخت هایِ ورزش استان البرز گفت؛ «چمن ورزشگاه انقلاب به درد هر چیزی می خوره جز فوتبال!»

اداره کل ورزش و جوانان و جلوتر از آن هیات فوتبال البرز باید کلاه خود را بالاتر بگذارد، وقتی نه برنامه ای هست و نه مراقبتی. در شرایطی که باید شاهد نمایش یکپارچگیِ بودیم، این حاشیه و سردرگمی بود که خودی نشان داد، و چه نشان دادنی!

و شما دوستان عزیز و خستگی‌ ناپذیر آسوده بخوابید که بهتر از شما، مدیر نبوده و نیست، ماه.

 

✍️مصطفی فراغت

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا