اقلیمخبرخبر فوریورزشیویژهویژه سطح دو

ورزشکاران باعث افتخار و ارزش برای نظام اسلامی هستند

هدایای رهبر معظم انقلاب به قهرمانان پارالمپیکی البرز تقدیم شد.

به گزارش مشق صلح، هم‌زمان با ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، آیت‌الله حسینی همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرج با همراهی آقای دکتر عبدالهی استاندار البرز، سید محمد شروین اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان کشور و جمعی از مسئولین استانی با حضور در منزل «مهرزاد مهروان» ملی‌پوش تیم والیبال نشسته کشور، لوح سپاس و هدایای رهبر معظم انقلاب را به این ورزشکار فردیسی تقدیم کردند.

سپس در ادامه در مراسم دیگری در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج از «امیر جعفری ارنگه» ملی‌پوش البرزی و مدال‌آور تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولان دربازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تجلیل و لوح و هدایای رهبر معظم انقلاب توسط آیت‌الله حسینی همدانی به وی تقدیم شد.

ورزش قهرمانی برای جامعه نشاط می‌آورد و امیدآفرین است

آیت‌الله حسینی همدانی در این دیدار ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و آغاز ماه رَجَب المُرَجَّب و ولادت حضرت امام محمدباقر علیه‌السلام، بیان داشت: امروز از جهات مختلف روز مبارک و میمونی است.

وی بابیان اینکه این جلسه در ادامه تقدیر و دیدار قهرمانان المپیک و پارالمپیک دربازی‌های ۲۰۲۰ توکیو با رهبر معظم انقلاب است، تصریح کرد: این دیدار و تقدیر به جهت یادآوری و پاسداشت مجدد به‌عنوان دستاوردی از دستاوردهای انقلاب در ایام پیروزی انقلاب است.

امام‌جمعه کرج در ادامه افزود: دفتر رهبر معظم انقلاب مجدداً لوح و هدایایی را که متبرک به حضرت آقاست فرستادند که بنده تقدیم شما کنم و تقدیر و تشکر کنیم از زحماتی که در این مسیر کشیدید و مدال آوردید و برای کشور امتیاز کسب کردید.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه با این دعا که ان‌شاءالله خدای تعالی در عرصه‌های مختلف شمارا موفق بگرداند، گفت: ان‌شاءالله در مسیری که طی می‌کنید به لطف خدا مکرر در مکرر بدرخشید و مدال کسب کنید.

وی با تأکید بر اینکه شما ورزشکاران باعث افتخار و ارزش برای نظام اسلامی هستید، گفت: حرکتی که ورزشکاران ما در عرصه و سطوح مختلف جهانی انجام می‌دهند، ارزش‌های فروانی برای نظام اسلامی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در ادامه به بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب درباره نقش مدال‌آوران ورزشی در جامعه پرداخت و گفت: رهبری دربیانی در سال ۱۳۸۳ فرمودند: «ورزشکار قهرمانِ ما که در عرصه‌یی از عرصه‌های ورزش حضور پیدا می‌کند و چشم‌هایی را در سرتاسر دنیا به‌سوی خود جلب می‌کند، درواقع ترجمه‌ای است از احساسات ملی و هویت اسلامی کشور و ملت ما.»

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه پیروزی ورزشکاران ایرانی غالباً همراه با شکرگزاری، سجده و بلند کردن دست به سمت آسمان است، گفت: این حرکت به‌ظاهر ساده درواقع ارزش‌های معنوی و الهی را در قالب یک پیروزی و موفقیت در چشم میلیون‌ها نفر نشان می‌دهد و یک نوع صدور ارزش‌هاست که شما ارزش‌های انقلاب را به دنیا صادر می‌کنید لذا باید ارج نهاده و تقدیر شود که این مهم مورد تأکید رهبر معظم انقلاب نیز هست.

وی با تأکید بر اینکه ورزش قهرمانی برای جامعه نشاط می‌آورد و امیدآفرین است، گفت: ورزش قهرمانی جوانان را تشویق و تحریک به ورزش و موفقیت در این عرصه می‌کند و باعث می‌شود تا عموم جامعه به ورزش عمومی و همگانی روی بیاورند.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در خاتمه با تأکید بر اینکه ورزش قهرمانی ارزش و آثار فراوانی دارد، گفت: بنده به‌نوبه خود تشکر می‌کنم و از طرف حضرت آقا که هدایایی را نیز برای شما ارسال کردند، از شما ممنونیم و سپاس گذاریم و امیدواریم همچنان بدرخشید و برای کشور ارزش‌آفرینی کنید.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا